شناسه خبر: 14512 منتشر شده در مورخ: 1397/7/17 ساعت: 09:02 گروه: ورزشی  
هاجر صفرزاده بعد از کسب مدال نقره/برخی رقیبانم 13 سال از من بزرگتر هستند

هاجر صفرزاده بعد از کسب مدال نقره/برخی رقیبانم 13 سال از من بزرگتر هستند

دونده کمبینای کشورمان مدال نقره دوی 200 متر بانوان بازی های پاراآسیایی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از جاکارتا، در ادامه رقابتهای دو و میدانی بازیهای پاراآسیایی که از صبح امروز در ورزشگاه اصلی شهر جاکارتا آغاز شده است، هاجر صفرزاده در دوی 200 متر و در کلاس T22، به مصاف حریفان خود رفت و در پایان، با ثبت رکورد 27 ثانیه و 94 صدم ثانیه موفق به کسب مدال نقره شد. دونده تایلندی با رکورد 27 ثانیه و 84 صدم ثانیه به مدال طلا رسید.

هاجر صفرزاده بعد از دستیابی به مدال نقره دوی 200 متر بانوان کلاس T22 مسابقات دو و میدانی، گفت: رقابت خوب و در سطح بالایی برگزار شد و من با اختلاف بسیار کم به مدال نقره رسیدم.

وی در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌کردم بتوانم در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به مدال دست پیدا کنم، اما رنگ آن را نمی‌دانستم.

صفرزاده که در مسابقات دوی نابینایان و کم‌بینایان موفق به کسب مدال شد، تصریح کرد: شاید این نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتم، اما در کل بد نبود. من توانستم ضمن کسب مدال نقره، رکورد شخصی‌ام را یک ثانیه ارتقا دهم.

بانوی پارا دو و میدانی‌کار کشورمان خاطر نشان کرد: ماده شخصی من دوی 400 متر است و فردا در 100 متر و دو روز دیگر، در ماده 400 متر خواهم دوید. امیدوارم در مواد بعدی نتیجه بهتری کسب کنم.

وی در خاتمه اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی بازی‌های پاراآسیایی 2018 در رده بزرگسالان است و من نوجوانم و تا به حال در رده نوجوانان و جوانان شرکت کرده ام. حال آنکه برخی از حریفانم 13 سال از من بزرگتر هستند.

امیر سرمدی

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *