شناسه خبر: 14495 منتشر شده در مورخ: 1397/7/16 ساعت: 09:03 گروه: ورزشی  
کسب یک نقره و یک برنز توسط پرتابگران نابینا

کسب یک نقره و یک برنز توسط پرتابگران نابینا

دومین روز مسابقات پارا آسیایی از صبح امروز در رشته های مختلف ورزشی آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از اندونزی: در رقابت های دو و میدانی، بهزاد عزیزی و سیدعرفان حسینی دو پرتابگر نابینا به مدال‌های نقره و برنز ماده پرتاب نیزه کلاس F12/13 دست یافتند.

بهزاد عزیزی حدنصاب 65.62 متر را از خود برجای گذاشت و حسینی نیز نیزه را به میزان 58.17 متر پرتاب کرد. در این ماده ورزشکار ازبکستانی با رکورد 67.92 متر اول شد و به مدال طلا رسید.

در ماده پرتاب وزنه کلاس F32 یونس سیفی‌پور با حدنصاب 30 متر و 16 سانتیمتر به مدال طلا دست یافت و دومین طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آورد. در این بخش ورزشکارانی از عمان و کویت به ترتیب با رکوردهای 29.11 و 24.76 متر دوم و سوم شدند.

اولین طلای کاروان ایران نیز شب گذشته توسط شاهین ایزدیار در شنا به دست آمد.

در دیگر رقابت های صبح امروز، زهرا برنکی، بانوی دوومیدانی‌کار کشورمان به مدال برنز ماده پرش طول مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی 2018 دست یافت. در پرش طول کلاس T/45/46/47 زهرا برنکی با پرشی به طول 4.51 سوم شد. در این بخش ورزشکاران ازبکستان و سریلانکا با رکوردهای 4.71 و 4.72 متر اول و دوم شد.زهرا شاه محمدی در این بخش با پرشی به طول 4.21 چهارم شد.

اما در رقابت های جودوی نابینایان، سیدمیثم بنی‌طبا جودوکار وزن 50- کیلوگرم کشورمان در دور نخست رقابت‌ها برابر جودوکاری از مغولستان قرار گرفت و موفق شد حریف خود را با ضربه فنی و امتیاز ایپون شکست دهد.بنی‌طبا در دور بعد با نامازوف، قهرمان جهان و المپیک از کشور ازبکستان روبه‌رو خواهد شد.

رقابت‌های گلبال بازی‌های پاراآسیایی نیز از ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه – به وقت محلی) در سالن بالای کارتینی جاکارتا دنبال شد. در نخستین مسابقه تیم ملی گلبال بانوان کشورمان به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 6 بر 2 تن به شکست داد. این تیم روز گذشته نیز در مصاف با تیم تایلند به نتیجه تساوی 5 – 5 دست یافته بود.

امیر سرمدی

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *