شناسه خبر: 14463 منتشر شده در مورخ: 1397/7/14 ساعت: 08:38 گروه: ورزشی  
مظلومی: شاهد توسعه ورزش قهرمانی در میان بانوان نابینا هستیم

مظلومی: شاهد توسعه ورزش قهرمانی در میان بانوان نابینا هستیم

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: در این دوره از بازی های پاراآسیایی، بانوان ورزشکار بیشتری از رشته های دو و میدانی و شطرنج شرکت کرده اند که نشان دهنده رشد و توسعه ورزش قهرمانی در میان این قشر است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید: محمدرضا مظلومی با اشاره به ایجاد شرایط مناسب برای بانوان ورزشکار اظهار داشت: تا امروز و در حد امکان وظیفه مان را برای ایجاد شرایط مناسب برای ورزشکاران اعزامی به این رویداد مهم انجام داده ایم. برای ورزشکاران رشته گلبال هفت دوره اردو برگزار کرده ایم و برای سایر رشته ها نیز برای مهیا کردن یک شرایط مطلوب، تلاش کرده ایم.

او به رشد کمی و کیفی گروه اعزامی به این دوره از بازی ها اشاره کرد و افزود: 56 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده اند که از این تعداد 17 نفر بانو هستند و این تعداد بیانگر رشد ورزش قهرمانی در میان این قشر از ورزشکاران است.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: در دوره گذشته این رقابت ها، در رشته دو و میدانی فقط یک خانم حضور داشت که در این دوره پنج نفر شرکت کرده اند و در رشته شطرنج نیز ورزشکاران خوبی داریم که این نکته نویدبخش اتفاقات خوبی در ورزش نابینایان است.

او افزود: تمامی ورزشکاران با آمادگی خوبی در این دوره از بازی ها حضور دارند و مطمئن هستم ورزشکاران ما تمام توان خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می گیرند و باعث دلگرمی و افتخار ایران عزیز می شوند.

مظلومی این نکته را مورد توجه قرار داد که هدف تمامی ورزشکاران کم بینا و نابینا در این بازی ها کسب مدال طلا و کمک به ارتقاء جایگاه ایران است .

او گفت :در گوانگژو  بچه های ما 20 مدال و در اینچئون، 35 مدال کسب کردند که امیدواریم  تعداد طلاهای ورزشکاران کم بینا ونابینا افزایش چشمگیری پیدا کند.

امیر سرمدی

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *