شناسه خبر: 14416 منتشر شده در مورخ: 1397/7/9 ساعت: 08:34 گروه: فرهنگی  
راهکارهای پیشگیری از اعتیاد به قرص  متادون
در رادیو گفت و گو بشنوید؛

راهکارهای پیشگیری از اعتیاد به قرص  متادون

برنامه هاشور که آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق، حاشیه نشینی و اعتیاد را بررسی می نماید، نهم مهر پیشگیری از اعتیاد به قرص متادون را بررسی می نماید.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، هاشور عنوان برنامه ای از این شبکه رادیویی است که با هدف بررسی و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق، حاشیه نشینی و اعتیاد روی آنتن رادیو گفت و گو می‌رود.

این برنامه که یکی از مهم ترین اهداف آن کشف راهکارهایی برای پیشگیری از وقوع معضلات اجتماعی است، شنبه ها و دوشنبه ها ساعت 10:00 روی آنتن می رود.
هاشور قصد دارد تا در برنامه نهم مهر پیشگیری از اعتیاد به قرص متادون را با حضور کارشناسان بررسی نماید.
راهکارهای پیشگیری از اعتیاد به قرص متادون و چگونگی جلوگیری از مصرف و راهکار درمان متادون مهم‌ترین محورهای این برنامه است.
دکتر غلامرضا امین زاده پزشک و درمانگر اعتیاد، دکتر کامبیز محضری پزشک و درمانگر اعتیاد، دکتر  مونا اسلامی کارشناس مسئول درمان ستاد مبارزه بامواد مخدر و دکتر محمدعلی شهرکی روانپزشک مهمانان حضوری و دکتر سعید صفاتیان رییس کارگروه مبارزه با موادمخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمان تلفنی این برنامه هستند. 
علاقمندان به برنامه های رادیو گفت و گو می توانند از طریق سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 27861035 با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو در ارتباط باشند.    
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *