شناسه خبر: 1440 منتشر شده در مورخ: 1392/9/24 ساعت: 01:41 گروه: اجتماعی  
150میلیون ریال، هزینه نگهداری هر سالمند و معلول در آسایشگاه کهریزک

150میلیون ریال، هزینه نگهداری هر سالمند و معلول در آسایشگاه کهریزک

مدیر عامل آسایشگاه کهریزک گفت:براساس آمار هزینه نگهداری هر سالمند و معلول در مجموعه آسایشگاه کهریزک سالانه حدود 150میلیون ریال است.

ˈمحمدرضا صوفی نژادˈ روز شنبه افزود: سال گذشته حدود 21 میلیارد تومان هزینه صرف درمان، نگهداری و توانبخشی سالمندان و معلولان در مجموعه آسایشگاه کهریزک شد.

وی اظهارداشت:بیش از 82 درصد هزینه های جاری این مجموعه در سال گذشته از سوی خیرین و مابقی از سوی دولت تامین شده است.

مدیرعامل آسایشگاه کهریزک با بیان اینکه کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی برای معرفی مددجویان به این مرکز هزینه بسیار کمی پرداخت می کنند ،گفت:کمیته امداد و بهزیستی برای معرفی هر مددجو به این مرکز به ترتیب 35 و 200هزار تومان سالانه به آسایشگاه کهریزک می پردازند.

صوفی نژاد در ادامه از ارائه خدمات رایگان به سالمندان درمنزل خبر داد و افزود: خانواده ها می توانند با شماره 883106688 تماس بگیرند و با ارائه آدرس به تیم پزشکی آسایشگاه کهریزک از این خدمات استفاده کنند.

وی اظهار داشت: این مرکز در نظر دارد با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده سطح خدمات به سالمندان را در سطح شهر تهران افزایش دهد.

صوفی نژاد تصریح کرد:یکی از برنامه های آسایشگاه کهریزک برای سالمندان استان تهران ارائه خدمات روزانه در منزل در بخش های مختلف از جمله کاردرمانی و توانبخشی است.

وی با بیان اینکه خانواده ها هیچ هزینه ای بابت خدمات درمنزل به آسایشگاه کهریزک پرداخت نمی کنند افزود: خانواده ها می توانند از طریق شماره تماس یاد شده با این مرکز تماس بگیرند و با معرفی و ارایه نشانی از خدمات آسایشگاه در منزل استفاده کنند

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *