شناسه خبر: 1438 منتشر شده در مورخ: 1392/9/24 ساعت: 01:35 گروه: ورزشی  
قم قهرمان شنای بانوان دارای معلولیت شد

قم قهرمان شنای بانوان دارای معلولیت شد

قم به عنوان قهرمانی مسابقات باشگاهی شنای بانوان دارای معلولیت رسید.

در این مسابقات که به صورت یک مرحله‌ای و متمرکز در نظر گرفته شده بود، 40 شناگر از استان‌های تهران، گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل، سیستان و بلوچستان و قم حضور داشتند که رقابتهای آنان در 9 رشته انفرادی و یک رشته تیمی برگزار شد.

معصومه صدر، نایب رئیس انجمن شنای جانبازان و معلولان در خصوص برگزاری رقابت های این دوره گفت: شناگران حاضر در کلاس‌های پزشکی S2 تا S10 با هم رقابت کردند و در نهایت بر اساس امتیازات انفرادی و تیمی، استان قم با کسب 296 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های انجمن معلولان پارس تهران با 261 امتیاز و آذربایجان شرقی با 231 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند و اردبیل با 218 امتیاز، سیستان و بلوچستان با 65 امتیاز و گیلان با 57 ا متیاز جایگاه چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رقابتها با حضور نایب رئیس فدراسیون، خانم دکتر مشرف جوادی، نایب رئیس هیات تهران و نایب رئیس انجمن قایقرانی انجام شد و همان طور که قبلا اعلام کردیم، پس از ارزیابی نفرات و بر حسب نیاز انجمن قایقرانی، تعدادی از نفرات برتر و دارای شرایط جسمانی مورد نظر، برای حضور در تمرینات رشته قایقرانی انتخاب شدند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *