شناسه خبر: 14367 منتشر شده در مورخ: 1397/7/4 ساعت: 09:17 گروه: ورزشی  
هاشمی: مشکلات ورزشکاران معلول پیگیری خواهد شد

هاشمی: مشکلات ورزشکاران معلول پیگیری خواهد شد

رئیس شورای شهر تهران با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولان و بازدید از اردوی وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های پارآسیایی گفت: امیدوارم که وزنه‌برداران بتوانند مدال‌های خود را در بازی‌های پارآسیایی حفظ و آن را ارتقا بدهند.

به گزارش ایران سپید رئیس شورای شهر تهران امروز با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولان و بازدید از اردوی وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های پارآسیایی گفت: امیدوارم که وزنه‌برداران بتوانند مدال‌های خود را در بازی‌های پارآسیایی حفظ و آن را ارتقا بدهند.

به گزارش قانون به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران در خصوص حضور خود در اردوی وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های پارآسیایی جاکارتا اظهار کرد: امروز افتخار بزرگی برای من بود که به عنوان عضو شورای شهر تهران از نزدیک زحمات ورزشکاران پارآسیایی قرار بگیرم. وضعیتی که امروز از وزنه‌برداران اعزامی به پارآسیایی بودم این مسئله من را امیدوار کرد که ورزشکاران وزنه‌بردار ضمن حفظ مدال‌های گذشته خود شاید بتوانند آنها را نیز افزایش دهند. ما در شورای شهر تهران و همچنین شهرداری تلاش می‌کنیم مشکلات اجتماعی را برطرف کنیم و در این خصوص ورزشکاران معلول نیز مستثنی نیستند.

وی افزود: ما تا به امروز در شورای شهر تهران تلاش کردیم در خصوص ورزش همگانی اقدامات خوبی انجام دهیم و سعی خواهیم کرد در زمینه ورزش قهرمانی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پارآسیایی و پارالمپیک نیز کمک کنند. این افراد دارای معلولیت‌های جسمانی هستند و اگر خداوند عضو از آنها را گرفته نیروی خارق‌العاده‌ای را به آنها بخشیده است تا بتوانند از این قدرت خود در عرصه ورزش به خوبی استفاده کنند.

رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: کمیته ورزش ما بدون شک مسائل و مشکلات این ورزشکاران را پیگیری خواهد کرد و هر کمکی که بتوانیم دریغ نخواهیم کرد.

هاشمی در پایان پیرامون این پرسش که برای فراهم کردن شرایط مناسب برای ورزشکاران معلول در میادین مختلف شهرداری تهران چه اقداماتی می‌تواند انجام دهد، اظهار کرد: بر اساس قوانین بهزیستی ما سعی کردیم در ساختمان‌سازی اماکن مختلفی را برای حمل و نقل افراد معلول فراهم کنیم تا مشکلات آنها برای حمل و نقل برطرف شود. در سطح شهر و میادین مختلف نیز البته هنوز این اتفاق نیفتاده اما سعی خواهیم کرد در حد امکان به این مسئله توجه ویژه‌ای شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *