شناسه خبر: 14313 منتشر شده در مورخ: 1397/6/31 ساعت: 14:46 گروه: فرهنگی  
مرور مهم ترین دستاوردهای علمی هشت سال دفاع مقدس درحوزه نیروی زمینی

مرور مهم ترین دستاوردهای علمی هشت سال دفاع مقدس درحوزه نیروی زمینی

گفت و گوی علمی رادیو گفت و گو در برنامه یکم مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس در خصوص مهم‌ترین دستاوردهای علمی هشت سال دفاع مقدس درحوزه نیروی زمینی سخن می‌گوید.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، گفت و گوی علمی عنوان برنامه ای دانش محور است که به تشریح مبانی علمی و راهکارهای عملیاتی کلان برنامه های پنج ساله در حوزه علم و فناوری می پردازد.

نادر بنی صفار تهیه کننده گفت و گوی علمی با تأکید بر اینکه این برنامه سعی دارد تا با حضور خبرگان علمی و نخبگان فناوری به بررسی سیاست های توسعه صنعتی، علمی و فناوری بپردازد، گفت: این برنامه که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس دستاوردهای هشت ساله آن را تحلیل می نماید، در برنامه یکم مهر در خصوص مهم‌ترین دستاوردهای علمی هشت سال دفاع مقدس درحوزه نیروی زمینی سخن می‌گوید.
وی همچنین عنوان کرد: دکتر رضا صبوری‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه ارتش و از فرماندهان فتح خرمشهر ، دکتر خسرو جهانی محقق در قرارگاه خاتم‌الانبیا و فرمانده 13 سایت موشکی در دوران دفاع مقدس و خسرو خطیب قوامی مدیر طرح و ارزیابی معاونت عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا مهمانان این برنامه هستند.          
گفت و گوی علمی روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم علاقه‌مندان به مباحث علمی می شود.
علاقمندان می‌توانند برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو از طریق سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 27861035 اقدام نمایند.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *