شناسه خبر: 14312 منتشر شده در مورخ: 1397/6/31 ساعت: 14:47 گروه: فرهنگی  
جایگاه معلم در خانواده روی موج رادیو گفت و گو
در مهرخانه بشنوید؛

جایگاه معلم در خانواده روی موج رادیو گفت و گو

مهرخانه که عنوان برنامه ای از رادیو گفت و گو با هدف تحکیم بنیان خانواده است، یکم مهر به مناسبت آغاز فصل بازگشایی مدارس، جایگاه معلم در خانواده را بررسی می نماید.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی همواره جزو مهم ترین رویکردهای رادیو گفت و گو بوده است.

این شبکه رادیویی با هدف معرفی الگوی زندگی خانواده موفق ایرانی، برنامه ای را با عنوان مهرخانه روی آنتن می برد.
معصومه اسماعیل نژاد تهیه کننده این برنامه در خصوص روند تهیه آن گفت: مهرخانه که یکشنبه ها ساعت ۱۰:۰۰ تقدیم مخاطبان می‌شود، در هر برنامه میزبان جمعی از اعضای یک خانواده است که با حضور آنها در خصوص موضوع برنامه سخن می گوید.
وی در ادامه افزود: مهرخانه در برنامه یکم مهر به مناسبت آغاز فصل بازگشایی مدارس، با حضور منیر فخاری معلم عربی و الهام درویش معلم زبان جایگاه معلم در خانواده را بررسی می نماید.
اسماعیل نژاد همچنین به حضور دکتر مریم فرضی پور روانشناس و محمود مردانی کارشناس ارشد مشاور تغذیه و رژیم درمانی به عنوان مهمانان تلفنی این  برنامه یاد کرد.  
 علاقمندان برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو می توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ اقدام نمایند.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *