شناسه خبر: 14298 منتشر شده در مورخ: 1397/6/31 ساعت: 09:10 گروه: اجتماعی  
ایجاد رشته موسیقی ویژه دانش آموزان نابینا برای اولین بار در کشور

ایجاد رشته موسیقی ویژه دانش آموزان نابینا برای اولین بار در کشور

معاون برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از دریافت مجوزهای لازم جهت ایجاد رشته موسیقی ویژه دانش آموزان نابینا برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش ایران سپید محسن غفوریان ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به برنامه های این سازمان در ایجاد رشته ­های مختلف در شاخه کاردانش و فنی ­و­حرفه ­ای و به منظور فراهم ساختن بستر شکوفایی استعدادهای دانش ­آموزان با نیازهای ویژه و در جهت تامین استقلال فردی و اجتماعی از جمله دانش آموزان دارای آسیب بینایی پس از پیگیری های انجام شده طی سنوات اخیر، برای اولین بار مجوز ایجاد رشته موسیقی ویژه دانش ­آموزان آسیب ­دیده­ بینایی دریافت شد.

وی افزود: بدین منظور جلسه ­ای در ۱۹ شهریورماه با حضور مسئولین سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، نمایندگان معاونت آموزش متوسطه وزارت متبوع، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و کارشناسان و مدیران اداره، مذکور در مجتمع آموزشی نابینایان شهید محبی تشکیل شد. طی این نشست  زوایای مختلف این برنامه از جمله فضا، امکانات ، نیروی انسانی وسرفصل­های آموزشی مورد ارزیابی و بررسی مجدد قرار گرفت با توجه به اقدامات صورت پذیرفته در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷  رشته موسیقی در مجتمع آموزشی نابینایان شهید محبی تهران برای اولین بار راه­ اندازی خواهد شد.

غفوریان ابراز امیدواری کرد که این رشته بستر مناسبی را برای کسب مهارت های زندگی و اجتماعی و استقلال اقتصادی و اجتماعی این عزیزان فراهم آورد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *