شناسه خبر: 14255 منتشر شده در مورخ: 1397/6/24 ساعت: 12:58 گروه: اجتماعی  
سقف کمک‌هزینه عصا، سمعک و عینک برای بازنشستگان افزایش بافت

سقف کمک‌هزینه عصا، سمعک و عینک برای بازنشستگان افزایش بافت

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سقف کمک هزینه عصا،سمعک و عینک برای بازنشستگان و خانواده‌های آنها خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس زهرا زاده غلام  گفت: صندوق بازنشستگی کشوری یکی از قدیمی ترین و بزرگترین صندوق های بازنشستگی کشوری است که علاوه بر پرداخت مزایای مستمری، خدمات بیمه درمانی، تفریحی و خدمات رفاهی به بازنشستگان و خانواده آنها ارائه می‌کند.

وی افزود: این صندوق از ۱۸ سال پیش تاکنون، بیمه درمان تکمیلی را برای بازنشستگان و خانواده های آنها فراهم کرده که بازماندگان بازنشستگان متوفی نیز تحت پوشش این نوع بیمه هستند. پرداخت هزینه های بستری ناشی از عمل جراحی تخصصی و فوق تخصصی، پرداخت کمک هزینه عینک، سمعک و عصا و همچنین بیمه عمر و حادثه از دیگر تسهیلات درمانی ارائه شده توسط صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: کمک هزینه ویژه ای نیز برای برخی وسایل توانبخشی بازنشستگان در نظر گرفته ایم که این رقم را نسبت به قبل افزایش داده ایم.

زاده غلام گفت: به این ترتیب بازنشستگان برای ثبت هزینه های عصا،عینک و سمعک خود باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند که لیست این دفاتر نیز در سایت صندوق بازنشستگی وجود دارد.

افزایش سقف کمک هزینه(عصا،سمعک و عینک) برای بازنشستگان:

موضوع هزینه شمول سقف قابل پرداخت (ریال)
عینک (طبی) بازنشسته ۱.۵۰۰.۰۰۰
عصا بازنشسته یا همسر ۴۰۰.۰۰۰
سمعک بازنشسته ۳.۵۰۰.۰۰۰
جمع ۵.۴۰۰.۰۰۰

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *