شناسه خبر: 14240 منتشر شده در مورخ: 1397/6/24 ساعت: 08:58 گروه: ورزشی  
اعلام شرایط مسابقات لیگ باشگاهی گلبال

اعلام شرایط مسابقات لیگ باشگاهی گلبال

با توجه به جلسه نمایندگان تیمهای شرکت کننده در مسابقات لیگ باشگاهی گلبال آقایان و بانوان، فدراسیون نابینایان در نظر دارد دور رفت را در آبان و دور برگشت را در اسفندماه سال جاری در استانهای داوطلب برگزار کند.

به گزارش ایران سپید - استانهای داوطلب میزبانی، میبایست حداکثر تا پایان شهریور، نسبت به اعلام آمادگی با تاریخ مشخص و با قید لیگ برتر، دسته یک، بانوان و یا هر سه گروه را به صورت مکتوب به فدراسیون ارسال کنند. 2- ورزشکاران و مربیان طبق آیین نامه مسابقات باشگاهی که در سایت فدراسیون موجود است، نسبت به تنظیم قرارداد با فرم جدید اقدام و لیست ورزشکاران را حداکثر تا پایان شهریور، به فدراسیون ارسال کنند. 3- هر تیم میتواند 9 بازیکن معرفی کند که از این تعداد، میبایست دو بازیکن زیر 23 سال، (متولد 1374 به بالا) و یک بازیکن از کلاس پزشکی B1 باشد . حداقل سن ورزشکاران برای حضور در مسابقات باشگاهی، 16 سال است. 4- در صورت داشتن جای خالی در لیست، تیمها میتوانند قبل از مرحله اول و مرحله دوم، لیست خود را تکمیل کنند. 5- مربیان تیمها میبایست کارت مربیگری گلبال داشته باشند. مربی بدون کارت، اجازه حضور در کنار تیمها را تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت و به تیمهای بدون مربی، اجازه بازی داده نمیشود. 6- تیمها مجاز نیستند بیشتر از یک بازیکن غیر بومی عضو تیم ملی که در سال جاری به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام شده اند، استفاده کنند. اما سایر بازیکنان با رضایتنامه استان مربوطه، میتوانند در تیم های باشگاهی عضویت داشته باشند. 7- عدم ارسال اسامی تیمها تا تاریخ مقرر، به منزله انصراف آن تیم از مسابقات خواهد بود. 8- به منظور کیفی شدن لیگ باشگاهی، سه تیم آخر جدول از لیگ برتر به دسته یک خواهند رفت و تنها تیم قهرمان دسته یک به لیگ برتر صعود خواهد کرد. در واقع، سال آینده لیگ برتر با حضور 6 تیم برگزار خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *