شناسه خبر: 14177 منتشر شده در مورخ: 1397/6/17 ساعت: 11:32 گروه: فرهنگی  
بازدید رییس نمایشگاه کتاب مسکو از غرفه ایران

بازدید رییس نمایشگاه کتاب مسکو از غرفه ایران

سرگئی کائیکن، رییس نمایشگاه کتاب مسکو از غرفه ایران در این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، رجبعلی سالاریان، مدیر غرفه ایران درباره حضور کائیکن در غرفه ایران در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو گفت: بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و دعوت صورت گرفته، عصر روز گذشته (16 شهریور) رییس نمایشگاه کتاب مسکو در غرفه ایران حاضر شد. برنامه‌های غرفه ایران برای ایشان تشریح و از وی برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دعوت به عمل آمد.

سالاریان در ادامه گفت: در دیداری که با رییس نمایشگاه کتاب مسکو صورت گرفت، قرار شد زمینه‌های همکاری دو نمایشگاه کتاب تهران و مسکو در حوزه ادبیات، شعر و کودک و نوجوان بیشتر و زمینه‌هایی فراهم آید تا ناشران دو کشور بتوانند در این حوزه‌ها با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند.
مدیر غرفه ایران گفت: کائیکن از فعال بودن و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با کتاب و هنر ایرانی در غرفه ایران تشکر و ابراز امیدواری کرد، ایران در سال‌های آتی نیز در نمایشگاه کتاب مسکو حضورداشته باشد.
سالاریان در پایان این دیدار گفت: روز شنبه 17 شهریورماه برنامه روز ایران و رونمایی از کتاب «رمان سه کاهن» به قلم مجید قیصری نویسنده و برنده جایزه ادبی جلال توسط انتشارات صدرا ـ مسکو که به روسی ترجمه‌شده برگزار می‌شود.
 سی یکمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو روز 18 شهریورماه به کار خود پایان می‌دهد.
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *