شناسه خبر: 14173 منتشر شده در مورخ: 1397/6/17 ساعت: 10:44 گروه: فرهنگی  
فستیوال کتاب فرانکفورت برگزار می‌شود
همراه با هفتادمین سالگرد برگزاری نمایشگاه فرانکفورت

فستیوال کتاب فرانکفورت برگزار می‌شود

شهر فرانکفورت همزمان با برگزاری هفتادمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب، میزبان برگزاری فستیوال کتاب خواهد بود.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، همزمان با برگزاری هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت، این شهر برای نخستین بار میزبان فستیوال کتاب با حضور نویسندگان، ناشران و منتقدان پرفروش‌ترین آثار ادبی روز دنیا خواهد بود.

در این برنامه که همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در این شهر برپا می‌شود، نویسندگان و شاعران پرفروش حاضر در نمایشگاه به شعرخوانی و بیان ایده‌های خود برای نوشتن خواهند پرداخت.
این برنامه برای نخستین بار جدای از نمایشگاه در مکان‌های ویژه در سطح این شهر نیز برپا می‌شود و امکاناتی ویژه نیز برای حضور بازدیدکنندگان نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است که ازجمله آن‌ها حضور رایگان در این مراسم است.
ازجمله چهره‌های مشهوری که در این برنامه حضور خواهند داشت، «بن کینگ‌زلی» هنرپیشه نامدار آمریکایی است.پایگاه اینترنتی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در کمتر از یک ماه مانده تا برگزاری این نمایشگاه، فهرستی از برنامه‌های این فستیوال را منتشر کرده است.
هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت از 18 تا 22 مهر برپا می‌شود. جمهوری اسلامی ایران نیز با تجمیع دو غرفه کودک و بزرگ‌سال امسال در قالب یک غرفه مستقل در سالن 5 این نمایشگاه حضور خواهد داشت.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *