شناسه خبر: 14091 منتشر شده در مورخ: 1397/6/10 ساعت: 09:52 گروه: اجتماعی  
اجرای طرح پازل سکه ای با هدف تسهیل در تردد نابینایان در معابر اردبیل

اجرای طرح پازل سکه ای با هدف تسهیل در تردد نابینایان در معابر اردبیل

شهردار اردبیل گفت: طرح پازل سکه ای با هدف تسهیل در تردد نابینایان در معابر بخش مرکزی شهر اردبیل در حال اجرا است.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبر آنلاین حمید لطف اللهیان در بازدید از پروژه های عمرانی اردبیل تصریح کرد: طرح پازل سکه ای با هدف تسهیل در تردد نابینایان در معابر بخش مرکزی شهر اردبیل در حال اجرا است.

وی افزود: فاز اول این طرح در مسیر خیابان امام خمینی (ره) از میدان بسیج تا چهارراه ژاندارمری اردبیل در حال اجرا بوده و فازهای بعدی این طرح در سایر مسیرها عملیاتی خواهد شد.

شهردار اردبیل با اشاره به تداوم اجرای طرح ترمیم جداول شهری با سیمان الیافی بیان داشت: ترمیم جداول علاوه بر اینکه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است، از نظر ترافیکی نیز باعث کاهش ترافیک در مسیرهای اجرایی می شود.

وی از اجرای طرح تکمیلی مرمت پل های تاریخی نادری و هفت چشمه نیز خبر داد و یادآور شد: این دو پل با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و شهرداری اردبیل مرمت و بازسازی و طرح نهایی آن در حال اجرا است.

لطف اللهیان احداث باغ قرآنی در اردبیل را از دیگر طرح های اجرایی این نهاد برشمرد و متذکر شد: این طرح با توجه به تبدیل شهر اردبیل به شهر انسان محور و نیز در راستای ترویج و تقویت زیربناهای فرهنگی، ارزش ها و باورهای دینی و نیز احیا هویت اصیل ایرانی اسلامی برای اولین بار در اردبیل اجرا می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *