شناسه خبر: 14071 منتشر شده در مورخ: 1397/6/6 ساعت: 09:46 گروه: اجتماعی  
ایستگاه‌های‌های اتوبوس کرج برای معلولان مناسب سازی می شود

ایستگاه‌های‌های اتوبوس کرج برای معلولان مناسب سازی می شود

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج اعلام کرد که تمام ایستگاه های اتوبوس این کلانهشر برای رفت وآمد معلولان سازی می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، مجید استاد کاظمی در نشستی که با حضور اعضای کمیته اصلاح حقوق شهروندی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فراهم کردن رفاه معلولان در سطح شهر، ایستگاه های اتوبوس برای این قشر جامعه مناسب سازی می شوند.

وی بیان داشت: اهمیت حقوق معلولان حتی فراتر از شهروندان عادی است و ما اعتقاد داریم که باید حقوق شهروندی معلولان با اهتمام مضاعفی پیگیری شود.
در ادامه این جلسه، درخواست‌های کمیته اصلاح حقوق معلولان مطرح و مقرر شد مناسب‌‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در کنار بکارگیری 2 دستگاه اتوبوس برای استفاده معلولان در دستور کار سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج قرار گیرد.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و‌نقل بار و‌ مسافر با اشاره به موضوع بکارگیری اتوبوس‌های جدید در شهر کرج، گفت: یکی از شروط سازمان در استفاده از اتوبوس‌های جدید، مجهز بودن آنها به رمپ معلولان است تا استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی برای این قشر جامعه بیش از پیش فراهم شود.
کلانشهر کرج بیش از 200 ایستگاه اتوبوس دارد. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *