شناسه خبر: 14060 منتشر شده در مورخ: 1397/6/5 ساعت: 10:35 گروه: سیاسی  
بخشنامه سازمان اداری استخدامی به دستگاه‌های اجرایی در مورد استخدام معلولان

بخشنامه سازمان اداری استخدامی به دستگاه‌های اجرایی در مورد استخدام معلولان

بخشنامه سازمان اداری استخدامی به دستگاه‌های اجرایی با موضوع حضور نمایندگانی از سازمان بهزیستی به‌عنوان ناظر در مراحل مصاحبه‌های تمامی داوطلبان پذیرفته‌شده آزمون استخدامی.

به گزارش ایران سپید متن بخشنامه:

پیرونامه شماره 206273 مورخ 1397/04/30 در ارتباط با پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور به اطلاع می رساند، با توجه به هماهنگی های بعمل آمده در زمان انجام مصاحبه های استخدامی با داوطلبان پذیرفته شده در سهمیه های استخدامی ایثارگران و معلولین عادی، نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی کشور حضور داشته و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها نیز به عنوان ناظربن این سازمان در مراحل مصاحبه های استخدامی تمامی پذیرفته شدگان آزمون حاضر و نظارت لازم را به عمل خواهد آورد. لذا دستور فرمایند ضمن هماهنگی های لازم با دستگاه های مذکور جهت حضور نمایندگان مربوطه در محل مصاحبه استخدامی، ترتیبی اتخاذ گردد تا صورتجلسه مربوطه به داوطلبان ، حسب مورد به امضای نمایندگان مورد نظر رسانده شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *