شناسه خبر: 13945 منتشر شده در مورخ: 1397/5/21 ساعت: 10:15 گروه: اجتماعی  
مروری بر سوابق سرپرست جدید وزارت کار و رفاه اجتماعی

مروری بر سوابق سرپرست جدید وزارت کار و رفاه اجتماعی

رئیس جمهوری انوشیروان محسنی بندپی که پیش از این ریاست سازمان بهزیستی را بر عهده داشت به‌عنوان سرپرست وزارت رفاه منصوب کرد.

به گزارش ایران سپید در حالیکه روز چهارشنبه علی ربیعی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رای نمایندگان مجلس استیضاح و از این وزارتخانه جدا شد، امروز انوشیروان محسنی بندپی با حکم رییس جمهور به سمت سرپرست وزارت رفاه منصوب شد.

بندپی که سابقه نمایندگی مجلس دارد و در دوره‌های ششم تا هشتم مجلس و بین سال‌های ۷۹ تا ۹۱ نماینده مردم چالوس، کلاردشت و نوشهر در مجلس شورای اسلامی بود، با روی کار آمدن علی ربیعی در وزارت رفاه و از سال ۱۳۹۲ به سمت معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.

وی طی سال‌های ۹۲ تا ۹۴ از سوی ربیعی به ریاست بیمه سلامت منصوب شد و در نهایت از سال 94 تا کنون ریاست سازمان بهزیستی کشور را بر عهده دارد.

تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان در مجلس شورای اسلامی و افزایش دو برابری مراکز اورژانس اجتماعی در کشور از جمله مهم‌ترین اقداماتی محسنی بندپی در سازمان بهزیستی است. توجه به مساله آسیب‌های اجتماعی، افزایش سلامت اجتماعی و قانونگذاری در این حوزه در برنامه ششم توسعه با محوریت سازمان بهزیستی در بیش از ۳۵ ماده از دیگر دستاوردهای این سازمان به ریاست محسنی بندپی بوده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *