شناسه خبر: 13919 منتشر شده در مورخ: 1397/5/17 ساعت: 10:19 گروه: ورزشی  
امتیاز ویژه تیم لژیونرهای ایرانی برای معلولان در لیگ اروپا

امتیاز ویژه تیم لژیونرهای ایرانی برای معلولان در لیگ اروپا

باشگاه المپیاکوس برای بهره‌مندی از حمایت هواداران معلول خود در لیگ اروپا امتیاز ویژه‌ای در نظر کرفته است.

به گزارش ایران سپید  به نقل از  تسنیم، باشگاه المپیاکوس برای ارائه خدمات بهتر به معلولان جهت نخستین بازی لیگ اروپا شرایطی را فراهم آورده است تا آنها از طریق تماس تلفنی بتوانند بلیت تهیه کنند. معلولان طرفدار تیم فوتبال المپیاکوس می‌توانند با برقراری تماس تلفنی با شماره تعیین‌شده از سوی باشگاه نسبت به رزرو جایگاه و صندلی موردنظر در ورزشگاه کارایسکاکی آتن اقدام کنند.

تیم المپیاکوس جمعه هفته جاری در بازی دور رفت مرحله سوم حذفی لیگ اروپا میزبان تیم لوزرن سوئیس است. کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی، دو ملی‌پوش ایرانی در تیم المپیاکوس آتن بازی می‌کنند.

خبر دیگر از لژیونرهای ایرانی قاره اروپا مربوط به شوخی تیم‌های روستوف و روبین‌کازان با صدرنشین لیگ برتر روسیه در شبکه‌های اجتماعی است. باشگاه زنیت سن پترزبورگ در صفحه اجتماعی خود تصویری از جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال روسیه که در آن با شش امتیاز تا پایان هفته دوم صدرنشین است، منتشر کرد.

در این میان صفحه رسمی باشگاه روستوف واکنش عجیبی به پیام باشگاه زنیت سن‌ پترزبورگ با درج سه تصویر متوالی از تراکتور داشت. باشگاه روبین‌کازان نیز دسته‌های گل را در پاسخ به پیام صدرنشین لیگ برتر روسیه منتشر کرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه زنیت سن پترزبورگ با شش امتیاز صدرنشین است، روستوف شش امتیازی که سابقه بهره‌مندی از سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی را دارد با تفاضل گل کمتر دوم است و روبین‌کازان، تیم فعلی سردار آزمون نیز با چهار امتیاز در رده  چهارم جای دارد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *