شناسه خبر: 13915 منتشر شده در مورخ: 1397/5/17 ساعت: 09:22 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  
روزنامه چهارشنبه 17 مرداد 1397

روزنامه چهارشنبه 17 مرداد 1397

افتخار آفرینی نابینایان و معلولان در کنکور (97) - این یک عملیات روانی است - عقبگرد قیمتها با بسته جدید ارزی - با حاشیه سازی، فضای نا امیدی را رواج ندهیم - اعلام نفرات نهایی تیم ملی شنای نابینایان اعزامی به جاکارتا - انتشار قطعه ای از محمد معتمدی - مرد خشمگین سر همسرش را برید

روزنامه «ایران سپید»

چهارشنبه 17 مرداد 1397

25 ذی القعده 1439

8 آگوست 2018

سال بیست و دوم شماره 5920

صاحب امتیاز:

خبرگزاری جمهوری اسلامی      

مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی: تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

شماره انتشارات: 5-88548892

وبسایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

.........عناوین این شماره.......

افتخار آفرینی نابینایان و معلولان در کنکور (97) 2

این یک عملیات روانی است 4

عقبگرد قیمتها با بسته جدید ارزی 6

با حاشیه سازی، فضای نا امیدی را رواج ندهیم 11

اعلام نفرات نهایی تیم ملی شنای نابینایان اعزامی به جاکارتا 14

انتشار قطعه ای از محمد معتمدی

مرد خشمگین سر همسرش را برید 17

اطلاعرسانی

 

 

........ویژه

* افتخار آفرینی نابینایان و معلولان در کنکور 97: امسال همانند سالهای گذشته دانش آموزان استثنایی با کسب موفقیت در کنکور سراسری افتخار آفریدند. ادریس فتحی، مسئول گروه نابینایان و استثنایی کانون قلمچی با اعلام این خبر گفت: 18 دانش آموز نابینا، کم بینا، نیمه شنوا و معلول جسمی-حرکتی در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی و هنر رتبه های زیر 1000 کنکور 97 را به خود اختصاص دادند. وی تشریح کرد: 11 نفر از این دانش آموزان نابینا و کم بینا، 2 نفر نیمه شنوا و 5 نفر معلول جسمی حرکتی هستند که اسامی آنها با ذکر رشته و رتبه در سایت ایران سپید قابل مشاهده است. وی با اشاره به این نکته که نتایج به دست آمده در کنکور سراسری 97 بیانگر تلاش این دانش آموزان و باور داشتن توانایی آنان است، گفت: علاوه بر رتبه های زیر 1000، 195 نفر از دانش آموزان استثنایی رتبه زیر 10 هزار، 67 نفر رتبه زیر 5 هزار و 32 نفر رتبه زیر 2 هزار را کسب کرده اند. فتحی با تأکید بر رشد کیفی رتبه های زیر 1000 اظهار داشت: امسال همانند سالهای گذشته موفقیت بورسیه های استثنایی را تداوم بخشیدیم؛ با این تفاوت که امسال 4 نفر از دانش آموزان، رتبه زیر 50 را در کنکور به خود اختصاص دادند که این میزان نسبت به سالهای گذشته بی سابقه بوده است؛ همچنین امسال 66 درصد از دانش آموزان استثنایی، به عبارتی 12 نفر از آنان موفق به کسب رتبه زیر 500 شده اند. وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات حائز اهمیت در خصوص این دانش آموزان، درخشش و قهرمانی تعدادی از آنان در برخی رشته های ورزشی، هنری و ادبی همراستا با موفقیت در تحصیل است. لازم به ذکر است این آمار فقط مربوط به دانش آموزانی است که در کانون قلمچی عضو بوده اند.

* گلواژه: بد برادرى است که در وقت توانگرى به تو توجه دارد و در وقت نیازمندى از تو میبرد. امام سجاد (َع)

* من از گناه بدم میآید، نه از گناهکار. ماهاتما گاندی

 

........سیاسی

* این یک عملیات روانی است. رئیس جمهوری ایران در گفتگوی زنده تلویزیونی، پیشنهاد رئیس جمهوری آمریکا برای مذاکره بدون پیش شرط همزمان با بازگرداندن تحریمها را غیر صادقانه و یک عملیات روانی خواند.

* محمدعلی پورمختار، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: امیدوارم یک آیت الله خلخالی دیگر در قوه قضاییه بیاید؛ هرچند دشمنان نسبت به ایشان کینه دارند، اما کار اصلی را مرحوم خلخالی کرد. هنگامی که در عرصه مواد مخدر ورود کرد، بساط مواد مخدر برچیده شد.

* روزنامه کیهان در عباراتی نامتعارف به جای نام بردن از لیلا حاتمی، با عبارت "دختر زری خوشکام" از او نام برد و نوشت: دختر زری خوشکام، بازیگر فیلم فارسی نیز که گفتگویش با رسانه های بیگانه در دی ماه 96، به دلیل تلاش ناکامش در انگلیسی حرف زدن با تمسخر کاربران رو به رو شده بود، از نبود آزادی حرف زد و نگفت اگر آزادی نیست، چرا باید به عنوان یک دوستدار اجنبی، آزادانه در ایران زندگی کند! مماشات نهادهای امنیتی با این افراد جای تأمل دارد.

* شعبانی، معاون عملیات قرارگاه ثار الله گفت: ۱۳ نفر از دستگیر شدگان ناآرامیهای اخیر بازار با سرویس اطلاعات امارات در ارتباط بودند. این افراد مأمور بودند هرچه میتوانند دلار بخرند و در سلیمانیه عراق تحویل دهند. ۲ تن سکه قرار بود از کشور خارج شود که بسیاری از این محموله ها از کشور خارج نشد.

* ترکان، مشاور ارشد روحانی گفت: میدانم که یکی از نمایندگان از آقای ربیعی خواسته که باید مبلغی را به من بدهید تا در منطقه خود هزینه کنم! آقای ربیعی این مبلغ را نداده و در پاسخ به او گفته که من این مبلغ را به بهزیستی آن منطقه میدهم، ولی به تو نخواهم داد، آن فرد جزو استیضاح کنندگان علی ربیعی شده است. به آقای ربیعی گفتم که در مجلس پشت میکروفون این مسائل را بگو، ولی ایشان حیا میکند.

........گزارش روز

* عقبگرد قیمتها با بسته جدید ارزی: پس از اینکه عبد الناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی یکشنبه شب جزئیات بسته ارزی دولت را تشریح کرد و بر اساس آن قرار شد صرافیها فعالیت خود را از سر بگیرند و دیگر ارز از دایره قاچاق خارج شده، فروشندگان زیادی به بازار هجوم آورده اند تا قبل از آنکه قیمتها بیشتر فرو ریزد و ضرر بکنند، ارز و سکه خود را بفروشند. گویی روند بازار یکباره معکوس شده و برخلاف عطش خریدی که طی روزهای گذشته وجود داشت و حتی سکه بالای 4 میلیون تومان هم خریدار داشت، اکنون بسیاری خواستار فروش هستند. - ریزش شدید قیمتها در بازار ارز و طلا: با باز شدن بسته ارزی دولت و انتشار جزئیات آن بازار، فعالان اقتصادی به آینده اقتصاد امیدوار شدند. روند مثبتی که از روز یکشنبه با انتشار بخشی از سیاستهای جدید ارزی دولت آغاز شده بود، تا به امروز ادامه یافت و تقویت شد؛ به طوری که در این روزها سکه بیش از 200 هزار تومان ارزان شد و نرخ ارزهای عمده بازار هم بیش از 350 تومان ریزش کرد. تا زمان تنظیم این گزارش، نرخ سکه تمام طرح جدید با 220 هزار تومان کاهش به 3 میلیون و 450 هزار تومان رسید که حدود یک میلیون و 200 هزار تومان از نرخ 4.6 میلیون تومان آن در هفته گذشته کمتر شده است. سکه تمام طرح قدیم هم 35 هزار تومان افت کرد و به 3.3 میلیون تومان رسید. نیم و ربع سکه نیز به ترتیب 47 و 401 هزار تومان ارزان شد و به یک میلیون و 726 و 882 هزار تومان عقب نشست. این در حالی است که در بازار آتی هم سر رسیدهای دی ماه با 192 هزار تومان کاهش، به 3 میلیون و 649 هزار تومان عقبگرد کرد.

در بازار ارز هم وضعیت مشابهی وجود داشت. یورو 364 تومان کم شد و به 10 هزار و 992 تومان رسید. پوند هم به 12 هزار و 321 تومان رسید که 445 تومان کمتر از روز قبل شده بود. درهم نیز با افت 81 تومانی نرخ 2592 تومان  را تجربه کرد. در این روز دلار آزاد هم که زمانی به بالای 12 هزار تومان رسیده بود، به 9500 تومان رسید. - بازار کالا در انتظار افت قیمتها: در شرایطی که بسته ارزی جدید در ابتدا بازارهای ارز و طلا و بورس را متأثر کرده است، کارشناسان اعتقاد دارند که در مرحله بعد بازار کالایی از آن تأثیر خواهد گرفت و قیمتها کاهش خواهد یافت. در ماههای اخیر همزمان با رشد نرخ ارز، قیمت کالاها نیز در بازار افزایش یافت و اکنون که این روند معکوس شده، انتظار این است که کالاها هم ارزان شود. در این باره رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: اگر نرخ بازار ارز و ثانویه یکی شود، نوسان نرخ دلار در بازار ثانویه کمتر از 10 تومان باشد و نرخ ارز این بازار حدود 8 هزار تومان باشد، صد درصد قول میدهم جنس در بازار IT ارزانتر شود. مهدی میرمهدی ادامه داد: اگر دولت درست عمل کند و اجازه رانتخواری ندهد، به طور قطع قیمتها در بازار کاهش خواهد یافت؛ زیرا هم اکنون نیز درخواستهای زیادی برای ثبت سفارش و واردات کالا وجود دارد و تقاضا بیشتر از عرضه خواهد بود و نرخ ارز بازار ثانویه با نرخ ارز بازار آزاد تفاوت خواهد داشت. همچنین مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی نیز درباره تأثیر بسته جدید ارزی دولت بر بازار موبایل گفت: اگر این بسته منجر به تک نرخی شدن ارز شود و کالا به وفور در بازار موجود باشد، شاهد بازگشت تعادل به بازار گوشی تلفن همراه خواهیم بود. - شرط موفقیت بسته جدید ارزی: همچنین محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نمیتوان کشور را با نرخ واحد ارز اداره کرد، درباره سیاستهای جدید ارزی گفت: امکان موفقیت این سیاستها بسیار زیاد است، به شرط آنکه دقیق و کامل اجرا شود. من فکر میکنم اگر سیاستهای جدید ارزی با دقت اجرا شود، بخش زیادی از مشکلات در حوزه تولید و حتی صادرات برطرف خواهد شد. - سیاستهای ارزی چه تغییراتی کرد: بر اساس بسته جدید ارزی دولت، ارز تمامی کالاهای اساسی و دارو به نرخ رسمی تأمین میشود. همچنین تمامی صرافیهای مجاز میتوانند در چارچوب انجام معاملات خرد نسبت به خرید ارز به صورت اسکناس با رعایت مقررات ارزی، بویژه مقررات مبارزه با پولشویی اقدام نمایند. فروش ارز توسط صرافیهای مجاز صرفاً بابت مصارف خدماتی و مسافرتی مطابق مقررات ارزی بانک مرکزی با ثبت مدارک و مستندات لازم امکان پذیر خواهد بود. ورود ارز به صورت اسکناس و طلا به داخل کشور بدون محدودیت مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز است و واردات طلا به صورت خام طبق ضوابط بانک مرکزی از تمام حقوق، عوارض قانونی و مالیات بر ارزش افزوده معاف میگردد. تأمین ارز برای واردات بقیه کالاها در بازار دوم ارز از محل ارز حاصل از صادرات کلیه کالاهای غیر نفتی و خدمات تأمین میشود. معاملات در این بازار بین صادر کنندگان و وارد کنندگان از طریق بانک ها و صرافیهای مجاز صورت میگیرد و نرخ ارز در این بازار بر اساس عرضه و تقاضا به دست میآید. این نرخ، به نحو مناسب، به عنوان نرخ آزاد ارز اطلاعرسانی میشود.

........بهداشت و سلامت

* با حاشیه سازی فضای نا امیدی را رواج ندهیم: به مناسبت گرامیداشت "17 مرداد" روز خبرنگار، دوشنبه مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت و چند تن از معاونین وزارتخانه برگزار شد. فضای شاد و صمیمی که هر ساله تکرار میشود، این بار نیز با شوخی دکتر حریرچی، معاون اول وزیر و تجلیل از خبرنگارانی که به تازگی صاحب فرزند شده اند یا در حوزه های فرهنگی و نشر کتاب فعالیت داشته اند ادامه یافت. در این مراسم وزیر بهداشت با بیان اینکه شرایط امروز کشور سخت است، اما ما شرایط سختتر از این را هم با موفقیت پشت سر نهاده ایم، از خبرنگاران خواست با نقدهای عالمانه خود مسئولان این وزارتخانه را یاری کنند و از حاشیه سازی بپرهیزند؛ زیرا باعث ایجاد فضای یأس و نا امیدی در بین مردم میشوند. دکتر هاشمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر زمان سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی نسبت به دولت و حاکمیت کاهش یابد، زمینه طمع ورزی نسبت به تمامیت ارضی، انقلاب و دستاوردهایش ایجاد میشود. باید ببینیم هر یک از ما به عنوان شهروندان عادی، کارمند، وزیر، وکیل، امام جمعه و... چقدر در جهت تضعیف یا ارتقای سرمایه اجتماعی تلاش کرده ایم. اگر اقداماتمان منفی بود، حتماً باید در اطلاعرسانی و استفاده از تریبونها و نوع نگاهمان به جامعه تجدید نظر کنیم. در بخش دیگری دکتر هاشمی افزود: به هر حال ما دوران سختتری را هم پشت سر گذاشته ایم و به این شرایط هم فائق میآییم، مگر اینکه گرفتار رقابت میان خودمان شویم. در هر جا که ضرر کرده ایم، به دلیل همین رقابتها بوده که ریشه اش در طمع و قدرت است. وزیر بهداشت ادامه داد: از خبرنگارانی که در راستای خودباوری و ارتقای همبستگی ملی تلاش میکنند تشکر میکنم و از همه اصحاب رسانه میخواهم در جهت آرامش جامعه تلاش کنند؛ چرا که با آرامش، جامعه رنگ دیگری پیدا میکند. وی با بیان اینکه در حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و غذا هم باید بسیار مراقبت کنیم، گفت: تقریباً به صورت شبانه روزی تلاش میشود که کمترین رنج در این حوزه ها برای مردم ایجاد نشود. البته کار ما در این حوزه راحت نیست، اما این سختی شیرین است؛ چرا که اگر کار سخت نبود، به حضور ما هم نیازی نبود و از عهده اش بر خواهیم آمد. من به خبرنگاران هم میگویم وقتی دکتر حریرچی به عنوان سخنگوی وزیر میگوید در حوزه ای جای نگرانی نیست، حتماً در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است. رسانه ها هم گمانه زنی نکنند و اجازه ندهند حاشیه در کشور ایجاد شود. اگر هم در بخشی نگرانی وجود دارد، بحث داخلی است و ما مانند یک خانواده که در آن پدر و مادر اجازه نمیدهند نگرانیها به اعضا منتقل شود، عمل میکنیم. امیدواریم همراهی رسانه ها با وزارت بهداشت در ماههای آینده نیز ادامه یابد.

* گلواژه: سعادت و خوشبختی انسان در حفظ و کنترل اعضا و جوارح خود از هر گونه کار زشت و خلاف است. امام سجاد (ع)

 

........ورزشی

* اعلام نفرات نهایی تیم ملی شنای نابینایان اعزامی به جاکارتا: حمید شریفیان، سرمربی تیم ملی شنای نابینایان گفت: این دوره از مسابقات، در دو بخش انفرادی و میکس برگزار میشود، اما امکان حضور تیم ایران در بخش میکس وجود ندارد. از این رو، در جدول توزیع مدالها شرایط خوبی نخواهیم داشت. شریفیان در ارزیابی از وضعیت شناگران اعزامی به بازیهای پارا آسیایی جاکارتا اظهار کرد: محمدحسین کریمی جهانآبادی، سید مهدی میر دهقان و محمد دلیر حیدرآبادی ترکیب نهایی تیم ملی برای اندونزی هستند. اسماعیل فرحبخش نیز به عنوان مربی در کنار تیم حضور دارد. این شناگران در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در استخر 25 متری شهید هرندی تهران تمرین میکنند. تمرینات آنها در دو بخش داخل آبی و بیرون آبی انجام میشود. وی از حضور احتمالی احمد نخعی، دیگر شناگر نابینا در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: طی جلسه ای که با کمیته ملی پارا المپیک در حال انجام است، امیدواریم بتوانیم وی را به اردو دعوت کنیم. سرمربی تیم ملی ادامه داد: محمدحسین کریمی که شانس مدال طلای جاکارتا در 100 متر کرال سینه محسوب میشود، به اردوهای مجارستان که سطح ارتفاع است، اعزام شده و قدرت بدنی و توان هوازی چشمگیری را به دست خواهد آورد. برای آماده سازی بیشتر، دو مرحله اردوی آمادگی تا اعزام به رقابتها در نظر گرفتیم و تیم ملی کشورمان دهم مهر ماه ایران را برای حضور در مسابقات پارا آسیایی ترک میکند. دومین مرحله اردوی متمرکز تیم ملی شنای نابینایان از پنجم مرداد در تهران آغاز شده و تا بیست و پنجم همین ماه ادامه خواهد داشت. شریفیان در پایان با اشاره به اهمیت رقابتهای قهرمانی کشور نیز گفت: مسابقات قهرمانی کشور، محل شناسایی استعدادهای جدید و بالقوه تیمهای ملی است. از این رقابتها، نفرات زبده کشور به اردو دعوت میشوند. لذا رقابتهای کشوری بسیار پر اهمیت است و حساسیت زیادی به این رقابتها داریم.

........فرهنگ و هنر

*  انتشار قطعه ای از محمد معتمدی: محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی قطعه «شب که نسیم میوزد» با شعر بهمن محمدزاده را پس از چهار سال در فضای مجازی منتشر کرد.

* تغییر مجری «ورزش و مردم»: مسئولان صدا و سیما سر انجام مجری برنامه قدیمی ورزش و مردم را بعد از 40 سال تغییر دادند. این مجری قدیمی تلویزیون پس از 40 سال اجرای مداوم و پیوسته، با ورزش و مردم خداحافظی میکند و برنامه ورزش و مردم با تغییر نسل در اجرا، با حال و هوای جدیدتر روی آنتن خواهد رفت.

* درگذشت خواننده و نوازنده قوم گودار: رمضان شکارچیان معروف به ارزمون (نوازنده برجسته دوتار و خواننده معروف گودار) پس از تحمل ۱۵ سال بیماری، بامداد دوشنبه ۱۵ مرداد درگذشت. ارزمون در سال ۱۳۳۸ در طبقده، از روستاهای اطراف ساری متولد شد. او زمستان سال گذشته با سکته مغزی چند باره، قدرت تکلم خود را از دست داد.

........حوادث

* مرد خشمگین سر همسرش را برید: مرد نهاوندی که همسرش با قهر خانه را ترک کرده بود، به اصرار از او خواست تا به خانه برگردد، اما وقتی زن به خانه برگشت، وی سرش را برید. رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به این جنایت به ایرنا گفت: مرد میانسال برای پایان دادن به اختلافات خانوادگی با همسرش در تماس تلفنی، از وی خواسته بود به خانه برگردد تا در صورت به نتیجه نرسیدن برای گفتگو از هم جدا شوند. این زن که به حالت قهر دو دخترش را برداشته و به یکی از شهرهای استان مجاور رفته بود، در جواب شوهرش بهانه آورد که پولی برای کرایه خودرو ندارد تا به خانه برگردد؛ اما شوهرش برای رفع این بهانه مبلغ یکصد هزار تومان به حساب او واریز کرده بود. سرهنگ زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان میگوید: سر انجام این زن به همراه 2 دخترش به خانه برگشت. شوهر به بهانه صحبت با همسرش، دخترهایشان را به خانه خواهر خود فرستاد، اما پس از گفتگو با همسرش مذاکره شان به نتیجه ای نرسید و مرد خشمگین در اوج عصبانیت سر زن را با چاقو برید. او سپس موضوع را به برادرش خبر داد و برادر قاتل هم پس از حضور در صحنه جنایت، این مرد را با موتورسیکلت خود به کلانتری برد و او را تحویل پلیس داد.

* کودک 6 ساله قربانی نامادری سنگدل: یک نامادری در بوکان که پسر بچه 6 ساله شوهرش را در جریان شکنجه های هولناکی به قتل رسانده بود توسط پلیس دستگیر شد. این پسر بچه روز پنجشنبه گذشته با حالت تشنج، خونریزی مغزی و با علائم کبودی و گاز گرفتگی روی صورت و ساق پا توسط پدرش به بیمارستان بوکان منتقل شد که پزشکان او را به دلیل وخیم بودن وضعیت به بیمارستان مهاباد فرستادند، اما معالجات درباره این کودک مؤثر واقع نشد و جان سپرد.

* پیدا شدن سوسک و تخم سوسک داخل گوجه فرنگی غذای یکی از بیمارستانهای شمال تهران، همراهان بیمار را شوکه کرد. این موضوع ظهر دوشنبه در یکی از بیمارستانهای شمال شهر تهران رخ داد. همراه بیماری که شاهد این اتفاق بود در تماس با گروه حوادث روزنامه ایران گفت: پنجشنبه گذشته خواهرزاده 18 ماهه ام ناگهان دچار تشنج شده بود که بلافاصله او را به بیمارستان بردیم. با توصیه های پزشک معالج، خواهرزاده ام باید از غذای سبک استفاده میکرد. ظهر دوشنبه برای او کباب و برنج و گوجه آوردند. پزشک تأکید کرد که فقط گوجه و برنج را به او بدهیم، اما وقتی ما گوجه داخل برنج را با قاشق نصف کردیم، با صحنه چندش آوری مواجه شدیم. تعداد زیادی سوسک و تخم سوسک داخل گوجه فرنگی بود. پس از آن به همراه ظرف غذا به رئیس بیمارستان مراجعه کردیم که متأسفانه ایشان بدون هیچ عذرخواهی، عنوان کرد که مسأله خاصی نیست و ممکن بود در خانه تان هم چنین اتفاقی بیفتد. این موضوع خیلی عجیب است؛ در بیمارستانی که باید بهداشت بخوبی رعایت شود، نباید شاهد چنین مواردی باشیم، به همین خاطر میخواهیم این موضوع را تا رسیدن به نتیجه مورد نظر پیگیری کنیم.

 

........اطلاعرسانی

* انجمن علمی-فرهنگی دانشجویان و دانشآموختگان نابینای ایران برگزار میکند. 1- دوره آموزشی کامپیوتر (مقدماتی و پیشرفته) 2- دوره آموزشی ماساژ و ارائه خدمات ماساژ 3- دوره آموزشی خط بریل 3 4- دوره های آموزشی قرآن کریم (حفظ و روخوانی و تدبر). همچنین در نظر دارد با همکاری کارشناسان سلامت بیمارستان عرفان تهران، نسبت به اسکن کف پا و سنجش تراکم استخوان در روز پنجشنبه مورخ 18/5/97 از ساعت 10 لغایت 14 اقدام نماید. این انجمن در نظر دارد نسبت به برگزاری نشست ادبی با موضوع شعر و شعرخوانی در روز پنجشنبه مورخ 25/5/97 از ساعت 17 لغایت 19 اقدام نماید. بدین وسیله از شاعران و کلیه علاقه مندان به شعر و شعرخوانی دعوت میگردد تا در محل انجمن واقع در سیدخندان، خیابان خواجه عبد ا... انصاری، خیابان بیستم، کوچه جوانه، پلاک 3 حضور بهم رسانند. تلفن تماس: 22880088

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *