شناسه خبر: 1375 منتشر شده در مورخ: 1392/9/19 ساعت: 13:10 گروه: ورزشی  
عمو پورنگ در میان ورزشکاران معلول

عمو پورنگ در میان ورزشکاران معلول

سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی 13 آذرماه به مناسبت هفته پارالمپیک و همچنین هفته جهانی معلولان میزبان بیش از 3 هزار نفر از معلولان کشور بود.

به گزارش ایران سپید سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی 13 آذرماه به مناسبت هفته پارالمپیک و همچنین هفته جهانی معلولان میزبان بیش از 3 هزار نفر از معلولان کشور بود. محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و هنرمندانی همچون نیکی کریمی، فاطمه معتمدآریا، سعید پیردوست و همچنین مهدی مهدوی کیا از ورزشکاران کشور در جمع 3 هزار نفری معلولان حضور پیدا کردند. گفتنی است گروه رنگین کمان، عمو پورنگ و امیرمحمد با حضور و اجرای برنامه برای معلولان شور و حال این مراسم را چند برابر کردند. لازم به ذکر است این مراسم از ساعت 8 صبح و  در 19 بخش با قرائت قرآن کریم و پخش سرود ملی ایران آغاز شد. در طی مراسم پیام تبریک ریاست IPS (کمیته بین المللی پارالمپیک) «سر فیلیپ کرییون» و پیام «ویل فرد لمکه» مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل به مناسبت هفته ملی پارالمپیک قرائت شد. سر فیلیپ کرییون در پیام خود با اشاره به عملکرد قهرمانان پارالمپیک ایران در مسابقات لندن 2012 و کسب 24 مدال از سوی کاروان ورزشی ایران نوشت: تیم کشور ایران در مسابقات لندن توانست در مکان یازدهم جدول رده بندی مدالها قرار گیرد و نسبت به بازیهای پکن 2008 یازده پله صعود نماید. قهرمانان طلایی در لندن همگی میتوانند الگو و منبع الهام بخشی برای افرادی باشند که قصد مشارکت در ورزشهای پارالمپیکی را دارند. کرییون در پایان پیام خود از کمیته ملی پارالمپیک کشورمان خواست تا از طریق نسل جدیدی از ورزشکاران مسیر موفقیت خود را ادامه دهند. در ادامه مراسم برای نشان دادن توانمندی در عرصه های نمایشی - ورزشی، دانشآموزان عادی همراه با دانشآموزان معلول در کنار هم به انجام حرکات نمایشی پرداختند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: ايران سپيد
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *