شناسه خبر: 13746 منتشر شده در مورخ: 1397/4/23 ساعت: 10:03 گروه: اجتماعی  
پارک ویژه توان‌یابان در گرگان ساخته می شود

پارک ویژه توان‌یابان در گرگان ساخته می شود

شهردار گرگان با بیان این که پارک ویژه توان یابان (معلولان) در گرگان ساخته می شود، گفت: همچنین بازآفرینی و باز طراحی پارک بانوان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر عبدالرضا دادبود اظهار کرد: گرگان سرانه فضای سبز بسیار پایینی دارد بنابراین ساخت پارک های محله ای را از امسال در دستورکار خود قرار دادیم.

وی افزود: پارک توشن در ابتدای کوی محتشم کلنگ زنی و پارک نو و جدیدی خواهد بود که فضای تفریحی و بازی در آن پیش بینی شده است.

دادبود با بیان این که این پارک سه هکتار بوده و از جمله پارک های بزرگ شهر محسوب می شود، گفت: غیر از پارک توشن، سه پارک دیگر هم در مناطقی که فضای سبز وجود ندارد، ساخته خواهد شد.

شهردار گرگان اظهار کرد: ساخت یک پارک هم برای توان یابان – معلولان- در دستورکار امسال ما قرار دارد که سه نقطه برای آن در نظر گرفته شده و برای نهایی کردن آن، جلسه ای در هفته آتی تشکیل و در صورت تأیید وارد فاز اجرایی آن می شویم.

دادبود با بیان این که طرحی هم برای بازآفرینی و بازطراحی پارک بانوان در نظر گرفته ایم، اضافه کرد: برای جانمایی جدید این پارک هم چند نقطه در نظر گرفته شده است و امیدواریم در سال ۹۸ اجرا شود.

وی افزود: پارک بانوان فعلی را هم در صورت ممکن به پارک خانواده با رویکرد جدید تبدیل خواهیم کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *