شناسه خبر: 13645 منتشر شده در مورخ: 1397/4/10 ساعت: 08:39 گروه: اجتماعی  
برای پیشرفت نظام اختلاف سلیقه ها باید کنار گذاشته شود

برای پیشرفت نظام اختلاف سلیقه ها باید کنار گذاشته شود

معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف و شرایط کنونی، گفت: باید به منظور پیشرفت این نظام اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، دکتر مجید قدمی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: دشمن درصدد ایجاد فشار جدید است لذا بعد از خروج از برجام به جمع بندی تازه ای رسیده است.

وی تاکید کرد: ما باید در شرایط کنونی با توجه به توطئه های دشمن بر همدلی هر چه بیشتر تاکید کنیم، اختلاف سلیقه ها را کنار بگذاریم و نخبه ها را برای خدمت جمع کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش، گفت: باید از همه افرادی که آماده خدمت هستند و قلبشان برای نظام و انقلاب اسلامی می تپد استفاده کرد و در این راستا باید پاسخگوی مسئولیت هایمان باشیم. 

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، تصریح کرد: مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان مصداق مدیری واجد شرایط در نظام جمهوری اسلامی، متخصص و اهل دل بود.

وی تاکید کرد: مدیران باید عرض عمر مدیریتی خود را مراقبت کنند لذا عرض و طول عمر مدیریتی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان مطلوب بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه پست‌های دنیایی فانی هستند، گفت: باید به کسانی تبریک گفت که در مدت کوتاه مسئولیت بر قلوب حاکم می‌شوند و محسن‌بیگی از جمله این مدیران توانمند و متخصص و مصداق یک مدیر واجد شرایط در جامع اسلامی بود.

وی ادامه داد: محمد محسن بیگی با همدلی، نخبگان استان را به منظور تحقق اهداف این نهاد در آموزش و پرورش دور هم جمع کرد. 

دکتر قدمی افزود: وای به حال افرادی که با معادلات سیاسی به حقوق فرزندان این نظام دقت نکنند. 

وی تاکید کرد: نام محمد محسن بیگی به عنوان یک مدیر موفق در آموزش و پرورش استان کرمان به ثبت رسیده است.

برپایه این گزارش مسئولان استان کرمان از جمله سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، فرماندار، مسئولان انتظامی، امنیتی و قضایی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید آموزش و پرورش استان کرمان حضور داشتند و در این آیین از خدمات محمد محسن بیگی تقدیر و احمد اسکندری نسب به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش کرمان معرفی شد. آموزش و پرورش استان کرمان 2 ماه گذشته به سرپرستی حمیدرضا دعاگویی اداره شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *