شناسه خبر: 1339 منتشر شده در مورخ: 1392/9/17 ساعت: 14:16 گروه: اجتماعی  
پرداخت حق پرستاری به 9 هزار معلول ضایعه نخاعی

پرداخت حق پرستاری به 9 هزار معلول ضایعه نخاعی

مدیر کل دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه حق پرستاری به 9 هزار و 143 معلول ضایعه نخاعی تا پایان سال جاری خبر داد.

دکتر کیوان دواتگران افزود: براساس برنامه ریزیهای انجام شده در سال جاری تعداد معلولان ضایعه نخاعی که حیق پرستاری دریافت می کنند نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت و البته به مبلغ پرداختی نیز امسال اضافه شده است.

وی از پرداخت کمک هزینه حق پرستاری با مبلغ 80 هزار تومان به 5 هزار و 966 معلول ضایعه نخاعی در سال گذشته خبر داد و گفت: این درحالی است که امسال به 9 هزار و 143 معلول هزینه 105 هزار تومانی پرداخت می شود.

مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی تاکید کرد: براساس اجرای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه در روستاها، مناطق حاشیه شهرها و شهرستانها 324 هزار و 213 معلول شناسایی شده اند و همچنین در این طرح در مجموع به دو میلیون و 610 هزار و 105 معلول خدمات مختلف ارائه شده است.

به گفته دواتگران، 145 تشکل غیر دولتی و همچنین 2 هزار و 801 تسهیل گر محلی در طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه با سازمان بهزیستی همکاری می کنند.

وی در مورد پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به معلولان نیز افزود: در سال گذشته ، 6 هزار و 366 معلول با سرانه 35 هزار تومان درماه خدمات ایاب و ذهاب دریافت کردند و براساس برنامه ریزیهای انجام شده تا پایان سال 92 نیز 6 هزار و 667 معلول هزینه ایاب و ذهاب 50 هزار تومانی دریافت خواهند کرد

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *