شناسه خبر: 13381 منتشر شده در مورخ: 1397/2/31 ساعت: 09:50 گروه: اجتماعی  
مناسب سازی فضای شهری برای معلولان

مناسب سازی فضای شهری برای معلولان

شهردارمنطقه 13 : مناسب سازی فضاهای شهری برای افراد معلول و کم توان هم به لحاظ حمل و نقل و جابجایی هم از دیدگاه اجتماعی و بعد انسانی اهمیت دارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از سایت شهرداری تهران ، مرتضی رحمان زاده با اشاره به اهمیت مناسب سازی فضاهای شهری برای افراد معلول و کم توان هم از سوی حمل و نقل و جابجایی وهم از دیدگاه اجتماعی و بعد انسانی گفت : در مرحله اول ،یک معبر در نواحی چهارگانه به عنوان محور نمونه معلولان در هر یک از نواحی چهار گانه انتخاب شد.

وی افزود: در مرحله بعدی معاونان فنی و عمرانی و حمل و نقل ترافیک منطقه با حضور در نواحی چهارگانه به همراه دبیر کانون معلولان و یکی از معلولان ساکن این نواحی ضمن بازدید از این معابر به لحاظ مناسب سازی فضاهای شهری برای افراد معلول و کم توان، نقاط مورد نیاز برای بهسازی و مناسب سازی تبیین می شود و در دستور کار معاونت های حمل و نقل ترافیک، فنی و عمرانی و ناحیه مربوطه قرار می گیرد.

شهردار منطقه 13 تصریح کرد : با اجرای این طرح ابتدا فضای یک معبر در هر یک از نواحی چهارگانه با نیازهای حرکتی معلولان و جانبازان منطبق و برای این افراد قابل استفاده می شود.
رحمان زاده خاطرنشان کرد: این طرح، ابتدا در محورهای انتخابی تعیین شده اجرا و در مراحل بعدی در دیگر معابر اجرایی می شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *