شناسه خبر: 1338 منتشر شده در مورخ: 1392/9/17 ساعت: 14:16 گروه: اجتماعی  
اسامی چهار اداره در شیراز که برای معلولان مناسب سازی شده اند

اسامی چهار اداره در شیراز که برای معلولان مناسب سازی شده اند

مدیر کل بهزیستی استان فارس چهار اداره ای که در شیراز شرایط را برای معلولان در فضای خود فراهم کرده بودند، معرفی کرد.

عبدالحمید کشاورز در این رابطه گفت: چندی قبل یک هیئت 100 نفره برای بازدید از ادارات به منظور بررسی شرایط مناسب سازی فضا برای معلولان تشکیل شد.

وی ادامه داد: این بازدیدها شامل تمام ادارات دولتی، بانکها و نهادهایی بود که هر کدام به طریقی به دولت مرتبط می شدند.

مدیر کل بهزیستی استان فارس ادامه داد: پس از پایان بازدید و با بررسی گزارشات مشخص شد که فقط چهار اداره در شهر شیراز فضای مناسبی را برای معلولان به وجود آورده بودند.

کشاورز اظهار داشت: در این راستا شهرداری منطقه پنج، شرکت گاز، سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری شیراز و تامین اجتماعی چهار شامل این ادارات بودند.

 

AWT IMAGE

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل یک هیئت 150 نفره دیگر برای بازدید از ادارات دولتی در شیراز خبر داد و افزود: مقرر شده که این هیئت نسبت به بازدید از ادارات اقدام و موضوع را گزارش کنند.

مدیر کل بهزیستی استان فارس ادامه داد: پس از پایان بازدیدها جمع بندی کلی در خصوص مناسب سازی این ادارات به بهزیستی کشور و مدیران ارشد استانی اعلام خواهد شد.

کشاورز در بخش دیگری از سخنان خود از ثبت 86 هزار معلول در بانک اطلاعاتی معلولان این استان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد معلول معلولانی هستند که در بانک اطلاعاتی بهزیستی اطلاعاتشان ثبت شده است.

وی با اشاره به اقدامات گرفته برای مناسب سازی فضا برای معلولان افزود: در این خصوص با همکاری شهرداری اقدامات خوبی در خیابانهای شیراز انجام شده و در سال گذشته 9 بوستان شیراز مناسب سازی شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *