شناسه خبر: 13276 منتشر شده در مورخ: 1397/2/10 ساعت: 14:09 گروه: ورزشی  
فلفلی: گروه ایران دشوار است

فلفلی: گروه ایران دشوار است

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره معتقد است تیم ملی در رقابتهای قهرمانی جهان که خرداد ماه در مادرید اسپانیا برگزار میشود، در قرعه سختی قرار گرفته است.

به گزارش ایران سپید  سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره معتقد است تیم ملی در رقابتهای قهرمانی جهان که خرداد ماه در مادرید اسپانیا برگزار میشود، در قرعه سختی قرار گرفته است.  مدرسه ساگرادو کورازون در مادرید محل برگزاری مسابقات جهانی فوتبال نابینایان، میزبان قرعه کشی بود. برای نخستین بار در تاریخ این بازیها، 16 تیم شرکت میکنند که چهار تیم نسبت به بازیهای چهار سال قبل که در ژاپن برگزار شد، بیشتر است.

در جریان این قرعه کشی، اسپانیا، ترکیه، مغرب و تایلند در گروه A؛ آرژانتین، فرانسه، کلمبیا و ایران در گروه B؛ چین، روسیه، مکزیک و کره جنوبی در گروه C؛ برزیل، انگلستان، کاستاریکا و مالی در گروه D قرار گرفتند. در این مراسم که «اولریخ فیسترر» رئیس کمیته فوتبال نابینایان فدراسیون جهانی ایبسا، «آنخل لوییس گومز» رئیس فدراسیون ورزش نابینایان اسپانیا، تیم ملی فوتبال نابینایان اسپانیا و جمعی از بازیکنان و مربیان سابق فوتبال این کشور حضور داشتند، فیسترر با اشاره به رشد فزاینده فوتبال نابینایان در سالهای اخیر گفت: در حال حاضر، این ورزش در بیش از 85 کشور جهان انجام میگیرد.

رئیس فدراسیون ورزش نابینایان اسپانیا نیز گفت: این جام جهانی، یک چالش برای اسپانیا چه از نظر سازماندهی و چه از نظر ورزشی است. جواد فلفلی، سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره کشورمان گفت: در رقابتهای جام جهانی با قرعه سختی مواجه شده ایم و حتی اگر از مرحله مقدماتی صعود کنیم، باید به مصاف برزیل، قهرمان چندین دوره پارالمپیک برویم. وی افزود: سختترین گروه های مسابقات، گروه های دوم و چهارم هستند که تیم ایران در گروه دوم، میبایست با آرژانتین، فرانسه و کلمبیا رقابت کند. سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره به ناشناخته بودن کلمبیا اشاره کرد و اظهار داشت: تیم کلمبیا ناشناخته است و در جستجوی فیلم بازیهای این تیم هستیم. اما فیلم بازی تیمهای آرژانتین و فرانسه را پیدا کرده ایم. دو تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود میکنند و ما تلاش میکنیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم.

وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز کار سختی داریم, اما نا امید نیستیم و آماده سازیهای لازم را انجام خواهیم داد. سری جدید اردوهای تیم ملی، از چهارم اردیبهشت آغاز شده و تا دوازدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت. اردوی بعدی تیم ملی نیز از ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار میشود. فلفلی در پایان اظهار داشت: تیم ملی برای شرکت در تورنمنت بین المللی بلژیک، روز ۲۸ اردیبهشت عازم این کشور میشود. در این مسابقات، تیمهای کاستاریکا، مکزیک، ژاپن، بلژیک و ایران حضور دارند که در سه روز رقابت خواهند کرد. بر اساس برنامه اعلام شده، زمان دیدارهای تیم کشورمان در جام جهانی، به شرح زیر است: 8 ژوئن، آرژانتین و ایران، ساعت 16.30 به وقت تهران. 10 ژوئن، فرانسه و ایران، ساعت 19. 12 ژوئن، کلمبیا و ایران ساعت 19.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *