شناسه خبر: 13002 منتشر شده در مورخ: 1396/12/7 ساعت: 09:24 گروه: اجتماعی  
کارآفرینان معلولان در قزوین حمایت می شوند

کارآفرینان معلولان در قزوین حمایت می شوند

استاندار قزوین گفت: کارآفرینانی که برای معلولان بتوانند شغل ایجاد کنند مورد حمایت جدی مسئولان استان قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایران سپید عبدالمحمد زاهدی در آئین پاسداشت جهاد اشتغال که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آفرینش بشر توانمندی های خاصی را به وی عطا کرده که می تواند حتی بر معلولیت که نقصی حاصل از طبیعت جسمانی است غلبه کرده و فردی مفید برای اجتماع بیافریند.

وی بیان کرد: توانمند سازی معلولین و استفاده از ظرفیت های خاص این گروه از جامعه قطعا نیازمند ساز و کاری قانونی و سازمان دهی شده است که خوشبختانه کانون معلولین توانا به خوبی توانسته این فعالیت را اجرایی کند.

استاندار قزوین اظهار داشت: ساماندهی توانمندیهای معلولان و جهت دهی به فعالیت های این افراد مهم ترین کاری بود که کانون معلولین توانا توانست با انجام آن به اهداف بلندی در حوزه معلولین دست پیدا کند.

زاهدی بیان کرد: توانمندی های فراوان معلولین به دلیل محدودیت های جسمانی آنها در برخی از موارد قابل شناسایی نبوده ولی زمانی که نیازهای جامعه همسو با استعدادهای این افراد جهت دهی شود می توان از قابلیت های این گروه استفاده بهینه کرد.

وی همچنین گفت: کانون معلولین توانا در مدت فعالیت خود توانسته است به عنوان تریبونی برای جامعه معلولین عملکرد خوبی داشته باشد و نیازهای آنها را تامین کند و موجب نشاط و شادابی و امید در افراد معلول شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: این که نیازهای معلولین به گوش مسئولین برسد و مناسب سازی ها در ابعاد مختلف برای محدودیت های معلولین در دستور کار قرار گیرد نشان می دهد کانون معلولین توانسته یک ابزار رسمی برای بیان نیازهای این جامعه باشد.

زاهدی افزود: فعالیت های انجام شده در این کانون بیانگر نقش والای این نهاد در سرمایه سازی اجتماعی در کشور است که تربیت و احیاء نسلی قوی و باظرفیت را در دل معلولین اجرایی کرده است.

وی تاکید کرد: رشد خلاقیت، شناخت استعداد و توانمند سازی معلولین در سالیان گذشته به صورت جدی در کانون معلولین توانا پیگیری شده است که می تواند الگوی موفقیت برای تربیت نیروی انسانی موثر در جامعه باشد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *