شناسه خبر: 1295 منتشر شده در مورخ: 1392/9/16 ساعت: 14:57 گروه: اجتماعی  
بی‌توجهی وزرا به اجرای قانون معلولان آنها را برای سؤال و استیضاح به مجلس خواهد کشاند

بی‌توجهی وزرا به اجرای قانون معلولان آنها را برای سؤال و استیضاح به مجلس خواهد کشاند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزرا در صورت بی‌توجهی به اجرای قانون حمایت از معلولان و تذکرات نمایندگان در این باره مورد سؤال و استیضاح قرار خواهند گرفت.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه اجرای قانون جامع حمایت از معلولان به ویژه در بحث استخدام، از سوی وزرا و مسئولان اجرایی کشور جدی گرفته نشود، نمایندگان آنان را مورد سوال و احیانا استیضاح قرار خواهند داد، همانطور که در دولت قبل وزیر آموزش‌و‌پرورش به همین خاطر برای سؤال در مجلس حاضر شد و از مجلس کارت زرد گرفت.

وی افزود: بر اساس ماده 7 قانون حمایت از معلولان دستگاه‌های اجرایی باید 3 درصد از نیروهای مورد نیاز خود را از میان معلولان انتخاب کنند که متأسفانه این موضوع مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد و این ظلم بزرگ به جامعه معلولان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: وظیفه ما در ارتباط با اجرای قانون جامع حمایت از معلولان تذکر دادن و پیگیری کردن است و امیدوارم تا تمامی دستگاه‌ها، سهمیه معلولین واجد شرایط را که حق آنها نیز هست به آنها بدهند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *