شناسه خبر: 12880 منتشر شده در مورخ: 1396/11/1 ساعت: 09:29 گروه: اجتماعی  
«چشم‌ها» برای ناشنوایان اجرای حرفه‌ای دارد

«چشم‌ها» برای ناشنوایان اجرای حرفه‌ای دارد

نمایش «چشم‌ها» به کارگردانی بهار محمودزاده برای اولین بار در تئاتر ایران برای ناشنوایان اجرای حرفه‌ای خواهد داشت.

به گزارش ایران سپید به نقل از تئاتر معلولان نمایش «چشم‌ها» به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی بهار محمودزاده برای اولین بار در تئاتر ایران با حمایت کمیسیون ملی یونسکو- ایران برای ناشنوایان اجرای حرفه‌ای خواهد داشت. 

این نمایش که موضوعی روانشناختی و قابل تاملی دارد و از 3 بهمن ماه ساعت 18 در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد با بازی شبنم قلیخانی، الهه شه‌پرست و مهدی ماهانی به روی صحنه می‌رود، توسط پوران درخشنده کارگردان سینما که نخستین فیلم سینمایی او بعد از انقلاب  به اسم «رابطه» به مشکلات ناشنوایان پرداخته بود، افتتاح خواهد شد.

در خلاصه داستان نمایش «چشم‌ها» آمده است: همه ما یه رازى داریم که حتی به خودمونم نمى‌گیمش... به من بگو کسى شبیه خاطره بد تو هست؟

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: طراح صحنه: مصطفا مرادیان، طراح لباس:  بابک وثوق و ماهرخ سلیمانپور، مجری طرح: مارال دوستی، آهنگساز:  بهنام رحیمی، عکاس:  امیرخدامی و علی غفاری، تیزر: هاله عابدینی، دستیار کارگردان:  میلاد حاجی‌زاده، مدیرصحنه:  سیما قاسمی و فرامرز پارساییان، منشی صحنه:  نیلوفر رازمند، طراح پوستر و بروشور:  مهدی دوایی و مدیر مارکتینگ: آایلار مکی.

اجراهای مخصوص برای ناشنوایان در این نمایش متعاقبا اعلام خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *