شناسه خبر: 12513 منتشر شده در مورخ: 1396/7/25 ساعت: 10:39 گروه: اجتماعی  
پیام وزارت ورزش و پارالمپیک به مناسبت 24 مهر

پیام وزارت ورزش و پارالمپیک به مناسبت 24 مهر

وزارت ورزش و جوانان به مناسبت ۲۴ مهر، روز ملی پارالمپیک، پیامی صادر کرد و طی آن، از خانواده بزرگ ورزش معلولان کشور قدردانی به عمل آورد.

به گزارش ایران سپید در این پیام آمده است: ورزشکاران جانباز و معلول، انسانهایی هستند که از هر فرصتی برای بالندگی و تعالی بهره میگیرند تا با مبارزه با محدودیتهای فیزیکی، ثابت کنند خواستن توانستن است و قله‌های افتخار، تنها با اراده است که فتح میشوند. وزارت ورزش، ضمن گرامیداشت روز ملی پارالمپیک، به ورزشکاران، قهرمانان و افتخارآفرینان معلول کشورمان که سرمایه ملی محسوب میشوند، خدا قوت گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون برای جامعه ورزشی معلولان مسئلت مینماید. این وزارتخانه همچنین با تأکید بر برنامه ریزی هدفمند برای توسعه پایدار ورزش برای همه افراد جامعه به ویژه معلولان و جانبازان، از مسئولان و دست اندرکارانی که گامی مؤثر در راستای این اهداف و زندگی بهتر عزیزان ورزشکار معلول بر میدارند، تقدیر میکند. کمیته ملی پارالمپیک نیز در پیام خود آورده است: آنچه امروز را برای جامعه ایران مهم میسازد، افتخاراتی است که ورزشکاران پارالمپیکی در سالهای گذشته برای این مرز و بوم رقم زده اند. در ادوار گذشته بازیهای پارالمپیک و پاراآسیایی، پرچم سه رنگ ایران با اراده و عزم این دلیر مردان و دلیر زنان بارها به اهتزاز درآمده و آنها مایه افتخار وطن شده اند. جمله معروفی است که میگوید: «خوب است که افراد به کشورشان افتخار کنند، اما بهتر آن است که کشور هم به افراد افتخار کند.» ایران به ورزشکاران پارالمپیکی خود افتخار میکند و ۲۴ مهر روزی است که به آنان تعلق دارد. افرادی که با وجود مشکلات و سختیهایی که بر سر راهشان قرار دارد، با تکیه بر عزم، اراده و امیدواری، موانع را پشت سر نهاده و برای کشورشان افتخار آفریده اند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *