شناسه خبر: 12365 منتشر شده در مورخ: 1396/6/21 ساعت: 11:11 گروه: اجتماعی  
دولت الکترونیک در سازمان بهزیستی مستقر می‌شود

دولت الکترونیک در سازمان بهزیستی مستقر می‌شود

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور گفت: دولت الکترونیک در سازمان بهزیستی کشور مستقر می‌شود.

به گزارش ایران سپید فریبا بریمانی در نشست صمیمی و جلسه هم‌اندیشی با اعضای شورای معاونان و همکاران حوزه اداره فناوری و تحول اداری بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه بهزیستی یک سازمان دانش محور است، اظهارکرد: باید تلاش کرد تا با تمام توان زیرساخت‌های فناوری ارتباطات برای مدیریت دانش صورت بگیرد.

وی یکی از مشکلات سازمان بهزیستی را سطح پایش اطلاعات عنوان کرد و گفت: عدم بروز رسانی پرونده‌های مراجعه کنندگان با پرونده‌های الکترونیک موجب عدم خدمات رسانی دقیق می‌شود.

وی با بیان اینکه نرم افزار و کارکرد الکترونیک موجب تسهیل در امور خدمات رسانی می‌شود، اظهار کرد: دولت الکترونیک در سازمان بهزیستی کشور مستقر می‌شود.

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه آشنایی مدیریت‌ها به خدمات سازمان امری ضروری است خاطرنشان کرد: تبادل دیدگاه‌ها میان مدیرکل و ستاد در پیشبرد اهداف تاثیرگذار است.

به گفته بریمانی، به منظور آسانی خدمات‌دهی به جامعه هدف سازمان بهزیستی با بانک اطلاعاتی وزارت رفاه ارتباط برقرار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پژوهش، آموزش و تشکیلات نیازمند بروزرسانی است ، یادآور شد: وجود آمار دقیق و اطلاعات در بودجه بندی تاثیر فراوانی دارد و مهم‌ترین بخش تامین اعتبار است که 80 میلیارد تومان اعتبار سال جاری بود.

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور گفت: برنامه خدمات پنجره واحد "اس اس دی" در دستور کار قرار دارد. همچنین تصمیم بر این است تا با افزایش گزینه‌هایی مانند ویلچر و یا خدمات دیگر در یک سامانه، مددجویان بتوانند به آسانی به خدمات دسترسی یابند که این مهم به زودی به بهره برداری می رسد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *