شناسه خبر: 12325 منتشر شده در مورخ: 1396/6/8 ساعت: 10:02 گروه: اجتماعی  
حمایت از تولیدکنندگان داخلی تجهیزات توانبخشی معلولان

حمایت از تولیدکنندگان داخلی تجهیزات توانبخشی معلولان

معاون امورتوانبخشی بهزیستی گفت: حمایت از تولید کنندگان داخلی لوازم و تجهیزات توانبخشی معلولان در دستور کار بهزیستی قرار دارد که طی بخشنامه به ادارات استان های مختلف ارسال شده است.

به گزارش ایران سپید حسین نحوی نژاد در افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی خدمات توانبخشی معلولان، جانبازان صنایع و تجهیزات وابسته گفت: راه اندازی این گونه نمایشگاه ها برای بهبود کیفیت و ارتقای زندگی معلولان نقش مهمی دارد به گونه ای که توانسته ایم بسیاری از محصولات و لوازم کمک توانبخشی معلولان را در داخل تولید کنیم که این موضوع در نمایشگاه کامل نمود پیدا کرده است.

وی گفت: ارتقای زندگی افراد دارای معلولیت یکی از اهداف ماست که در این راستا اقدامات و برنامه ریزی های زیادی مانند برگزاری این نمایشگاه را در دستور کار قرار داده ایم.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های این نمایشگاه تنوع در ارائه محصولات است، گفت: نکته مهمی که در نمایشگاه امسال مدنظر قرار گرفته وارد کردن بحث مناسب سازی و لوازم مورد نیاز آن است که شرکت های زیادی در این خصوص ما را همراهی کردند.

نحوی نژاد تاکید کرد: مناسب سازی یکی از نیازهای اساسی معلولان برای زندگی و حضور در اجتماع است که امیدواریم بتوانیم با ارتقا لوازم کمک توانبخشی و به روز شدن آنها در این زمینه سهم اندکی داشته باشیم.

وی گفت: حمایت از تولید کنندگان داخلی لوازم و تجهیزات توانبخشی معلولان در دستور کار بهزیستی قرار دارد و طی بخشنامه و دستور العمل به ادارات استان های مختلف ارسال شده است.

همچنین انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی نیز در بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه توانبخشی اولویت ویژه ماست گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا سیاستگذاران در ارائه خدمات پیشگیری مداخله و درمان و همچنین ارائه خدمات توانبخشی که به طور حتم با پیچیدگی هایی همراه است موثر عمل کنند تا افراد دارای معلولیت به زندگی اجتماعی بازگردند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *