شناسه خبر: 12317 منتشر شده در مورخ: 1396/6/6 ساعت: 14:38 گروه: اجتماعی  
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات توانبخشی جانبازان و معلولان

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات توانبخشی جانبازان و معلولان

سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولین، جانبازان، صنایع و تجهیزات وابسته در40 سرای مصلای امام خمینی (ره) افتتاح می شود.

به گزارش ایران سپید سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولین-جانبازان- صنایع وابسته با مشارکت شرکتها و انجمنهای  حمایتی و سازمان های همیار و هم سوی خدمات و تجهیزات توانبخشی و با حمایت سازمان بهزیستی، بنیاد جانبازان  ایثاراگران و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی.  

مکان ایران تهران مصلی امام خمینی (ره) ضلع جنوبی مصلی امام خمینی سالن اقاقیا . زمان 7 الی 10 شهریور ماه 1369 . در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی نیز برگزار خواهد شد که شامل کارگاه های ذیل است. گارگاه آموزشی آشنایی با تجهیزات کمکی برای زندگی روزمره برای افراد دارای معلولیت. 

توانبخشی روانی و اجتماعی بیماران مزمن روانی. همایش ملی فعالیت بدنی  برای افراد دارای معلولیت. اموزش ترکیب بندی و عکاسی خلاق ویژه معلولان. دومین کنفرانس صندلی چرخدار.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه و علاقه مندان می ‌توانند با دریافت آموزش‌ های علمی و عملی رایگان در کلاس‌ های آموزش تخصصی، سمینارهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی مشارکت کرده و از برنامه ‌های جنبی این رویداد شامل ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ های رایگان و برنامه ‌های حمایتی و فرهنگی بهره‌مند شوند.

 این نمایشگاه از 7 تا 10 شهریورماه 1396، شنبه تا پنج شنبه از ساعت 11 تا 19 و جمعه 14 تا 20 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *