شناسه خبر: 12205 منتشر شده در مورخ: 1396/5/15 ساعت: 10:50 گروه: اجتماعی  
آغاز عملیات اجرایی بازار برکت امام رضا (ع) ویژه نابینایان

آغاز عملیات اجرایی بازار برکت امام رضا (ع) ویژه نابینایان

عملیات اجرایی احداث بازار برکت امام رضا (ع) برای اشتغال مستقیم ٣٠٠ نفر از جامعه نابینایان مشهد آغاز شد.

به گزارش ایران سپید سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم کلنگ زنی این بازار که به نام مبارک امام رضا (ع) احداث می‌شود، گفت: بسیار خرسندیم که در دهه کرامت و ایام میلاد باسعادت مولای رئوفمان حضرت امام رضا (ع) با موافقت و مساعدت تولیت آستان قدس رضوی گامی در جهت اشتغال نابینایان مشهد برداشته شد.

وی افزود: با توجه به منشور ٧ گانه رهبر معظم انقلاب و در راستای اجرای منویات ایشان در مجموعه آستان قدس رضوی معاونت امداد مستضعفین و کمیسیون اشتغال و محرومیت زدایی تشکیل شده است.


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خود را ملزم می‌داند که در راستای تحقق اهداف سال و توجه به ظرفیت‌های داخلی اهتمام جدی داشته باشد.

بختیاری افزود: قطعه زمینی به ارزش ٣ میلیارد تومان و در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد به عنوان هدیه آستان قدس رضوی به جامعه نابینایان مشهد و در جهت اشتغالزایی این عزیزان در فاز نخست برای مدت ٥ سال و با اجاره ماهیانه ٥٠٠ هزار تومان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: هدف ما از دریافت اجاره ب‌ها این زمین به هیچ وجه اقتصادی و در جهت انتفاع نیست و برای تحقق نیت واقف بایستی این اقدام صورت می‌پذیرفت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:امیدواریم با حمایت سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول گام‌های اساسی برای اشتغال جامعه معلولان و کم توانان کشور برداشته شود.


بازار برکت امام رضا (ع) با مشارکت آستان قدس رضوی و بنیاد برکت در وکیل آباد ١٥، نبش شهید قاسمی ٦ ساخته خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *