شناسه خبر: 12091 منتشر شده در مورخ: 1396/5/8 ساعت: 09:31 گروه: ورزشی  
مشکل ورزش نابینایان کمبود بودجه است

مشکل ورزش نابینایان کمبود بودجه است

کمبود امکانات و بودجه درمسیر توسعه این رشته مشهود و ملموس است که انتظار داریم مسئولان با نگاه ویژه، رفع این نارسایی‌ها را در اولویت قرار دهند.

به گزارش ایران سپید محمد ابراهیم زاده در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی گلبال گفت: گلبال ورزش اول نابینایان کشور است، اما جذب حداکثری ورزشکاران این رشته در گرو برطرف کردن این کمبودها است.


وی به برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در گرگان اشاره کرد و گفت: تعدادی از ملی پوشان به دلیل مشکلات شخصی در تمرینات آماده سازی تیم شرکت نکردند که برای جبران غیبت آنها، از چند بازیکن جوان برای حضور در اردوها استفاده می کنیم.


ابراهیم زاده ادامه داد: تیم ملی گلبال خود را برای شرکت در رقابت های آسیایی ۲۷ مرداد در تایلند آماده می کند که امیدواریم همانند دوره های گذشته موفق به کسب عنوان و افتخار برای ایران شویم.


وی گفت: اردوی هفت روزه گلبال در گرگان که روز گذشته (جمعه) به پایان رسید با برگزاری چند مسابقه تدارکاتی با تیم های گلستانی همراه بود و توانست خواسته های کادر فنی را به خوبی برآورده کند.


به گفته وی در این اردوی آماده سازی ۹ ملی پوش حضور داشتند و دو مرحله دیگر اردو در تهران برگزار خواهد شد تا ترکیب شش نفر نهایی اعزامی به رقابت های آسیایی مشخص شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *