شناسه خبر: 11846 منتشر شده در مورخ: 1396/4/31 ساعت: 08:13 گروه: فرهنگی  
تنکابن، میزبان مستر کلاس موسیقی

تنکابن، میزبان مستر کلاس موسیقی

در راستای برگزاری مستر کلاس های موسیقی که توسط مرکز آموزش بنیاد رودکی برگزار می شود، این مرکز جدیدترین مستر کلاس خود را در شهر تنکابن برگزار می کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، این کارگاه آموزشی موسیقی با تدریس جمال ظهوریان و در تاریخ ششم مرداد ماه برگزار می شود. آشنایی و تحلیل در موسیقی کلاسیک، اجرا و نحوه استفاده از تئوری موسیقی، آکورد شناسی، هارمونی، ملودی و ریتم در موسیقی و همچنین آداب اجرا، از جمله دروس مبانی موسیقیست که در این کارگاه آموزشی، تدریس می شود. این کارگاه آموزشی از ساعت 16 تا 21 روز ششم مرداد ماه، برگزار می شود. علاقه مندان و هنرجویان جهت استفاده از این مستر کلاس می توانند با شماره تلفن 01154273817 مکان برگزاری کلاس، آموزشگاه موسیقی «فاخته» واقع در تنکابن، ساحل طلاییست. گفتنیست، جمال ظهوریان، مدرس دوره فوق, متولد 1347 است؛ وی از سال 1367 به موسیقی روی آورد، نوازندگی گیتار کلاسیک را نزد بهزاد میرخانی آغاز کرد و تئوری موسیقی، سلفژ، هارمونی، کنترپوآن، فرم و ارکستراسیون را از مهران روحانی و فرهاد فخرالدینی آموخت.
وی از سال 1372 به آهنگسازی و آموزش موسیقی پرداخته است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *