شناسه خبر: 11802 منتشر شده در مورخ: 1396/4/28 ساعت: 09:51 گروه: اقتصادی  
طرح حمایت غذایی در فروشگاه های زنجیره ای کوروش

طرح حمایت غذایی در فروشگاه های زنجیره ای کوروش

افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور، اجرای طرح حمایت غذایی دولت از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی را بر عهده گرفت.

به گزارش ایران سپید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و خدمت رسانی مطلوب به این قشر محروم، فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش را به عنوان مجری طرح ارائه بسته حمایتِ غذایی دولت انتخاب نمود.

با توجه به پراکندگی مشمولان طرح حمایت غذایی دولت در 421 شهر کشور و سهولت دسترسی به فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش در اکثر شهرها ، از فروشگاه زنجیره ای افق کوروش برای مشارکت در اجرای این طرح ملی دعوت به همکاری شد.

براساس توافق حاصل شده میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش، مشمولان طرح بسته حمایت غذایی دولت می توانند ضمن همراه داشتن کارت‌های بانکی متصل به حساب یارانه نقدی، به فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور مراجعه و سبد غذایی خود را متناسب با احتیاجات خود تامین و دریافت کنند.

ارزش هر بسته‌ غذایی برای خانوار تک نفره در هر مرحله از توزیع بسته حمایت غذایی، سیصد هزار ریال، خانوار دو نفره ششصد هزار ریال و خانوارهای بیش از دو نفر، به ازای هر نفر اضافی یکصد هزار ریال و در هر خانوار حداکثر یک میلیون و دویست هزار ریال تعیین شده است که مشمولان طرح دریافت سبد کالا به تناسب اعتبار واریز شده به حساب خود می توانند نسبت به دریافت سبد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور اقدام نمایند.

در حال حاضر شرکت افق کوروش در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، البرز، اصفهان، قم، فارس، مازندران، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، همدان، ایلام، گلستان، گیلان، اردبیل، مرکزی، سمنان، لرستان، خوزستان، یزد، کرمانشاه، کرمان مشغول به فعالیت است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *