شناسه خبر: 11788 منتشر شده در مورخ: 1396/4/28 ساعت: 08:48 گروه: اجتماعی  
پروژه 248 واحدی مسکن مهر معلولان در بیرجند در دست بهره برداری

پروژه 248 واحدی مسکن مهر معلولان در بیرجند در دست بهره برداری

مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند از افتتاح پروژه 248 واحدی مسکن مهر معلولان در هفته بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایران سپید شرفی مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند در شورای ساماندهی امور سالمندان این شهرستان با اشاره به اینکه هفته بهزیستی از بیست و چهارم تیرماه جاری آغاز شده است و تا سی ام تیر ماه ادامه دارد،گفت:در این هفته پروژه 248 واحدی مسکن مهر معلولان با حضور مسئولان کشوری،استانی و شهرستانی افتتاح می شود.

وی به برنامه های اجرایی از ابتدای هفته اشاره کرد و افزود:افتتاح طرح های اشتغال،افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی و افتتاح طرح های دفتر زنان و خانواده از جمله این برنامه ها بود.

شرفی با بیان اینکه خدمات بهزیستی عام المنفعه است،گفت:علاوه بر جامعه هدف و مددجویان سایر عموم مردم نیز می توانند از خدمات بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند از جمله فعالیت های بهزیستی را مشاوره‌های ژنتیک،ارائه خدمات در مهدکودک‌ها، مراکز پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی و اعتیاد و اجرای طرح‌هایی برای جلوگیری از معلولیت‌هایی چون طرح غربالگری شنوایی و بینایی می‎شود.

وی با بیان اینکه 153 مرکز،مؤسسه و مهد کودک زیر نظر بهزیستی فعالیت می کند،افزود:خوشبختانه بهزیستی در امر واگذاری امور به بخش خصوصی موفق عمل کرده و بسیاری از خدمات این نهاد از طریق بخش خصوصی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

شرفی با اشاره به اینکه توجه به قشر سالمندان و تلاش برای فراهم آوردن زمینه رفاه این قشر بسیار اهمیت دارد،اظهار کرد:ورود بخش خصوصی به این مبحث می‌تواند یاری دهنده دستگاه‌ های متولی در این حوزه باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *