شناسه خبر: 11745 منتشر شده در مورخ: 1396/4/26 ساعت: 13:27 گروه: ورزشی  
فوتبال پنج نفره ایران رقیب برزیل در رقابت های جهانی

فوتبال پنج نفره ایران رقیب برزیل در رقابت های جهانی

طبق اعلام سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، فوتبال پنج نفره ایران یکی از رقبای برزیل در راه کسب عنوان قهرمانی رقابت های جهانی است.

به گزارش ایران سپید  رقابت های فوتبال پنج نفره قهرمانی جهان ژوئن سال آینده در مادرید اسپانیا برگزار می شود. در این دوره از رقابت ها برای نخستین بار ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت می کنند و از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند.


طبق اعلام سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، برزیل که در سال های ۱۹۹۸، ۲۰۰۰، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ به عنوان قهرمانی رسیده برای کسب عنوان پنجمین عنوان قهرمانی به میدان می رود اما آرژانتین، قهرمان دو دوره این رقابت ها، آماده است تا قهرمان جهان و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو را ناکام سازد. ایران، نایب قهرمان پارالمپیک و ترکیه، قهرمان اروپا، دو تیم دیگری هستند که می توانند برزیل را شکست دهند.

فوتبال پنج نفره قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ در ورزشگاه «پاسترانا» در شمال شهر مادرید از ۵ تا ۱۸ ژوئن ( ۱۵ تا ۲۸ خرداد) برگزار خواهد شد.

 

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *