شناسه خبر: 11717 منتشر شده در مورخ: 1396/4/26 ساعت: 09:40 گروه: دانش و فن آوری  
کم وزن ترین گوشی جهان در هند

کم وزن ترین گوشی جهان در هند

گوشی‌های هوشمند، امروزه به یکی از عناصر جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌اند.سبک ترین گوشی جهان با نام Elari NanoPhone C هم اکنون در هند در دسترس کاربران است. این گوشی هوشمند تنها با 30 گرم وزن به عنوان کم وزن ترین گوشی جهان شناخته می‌شود.

به گزارش ایران سپید کمپانی‌های بزرگ گوشی‌ساز دنیا در پی استقبال کاربران، به دنبال ساخت دستگاه‌های بزرگتری هستند و اسمارت فون‌هایی با اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچ به یک استاندارد عادی در بازارهای جهانی تبدیل شده است، اما هنوز هم کسانی وجود دارند که یک گوشی هوشمند کوچک را ترجیح می‌دهند. کمپانی Elari به همین منظور سبک ترین گوشی جهان را با نام Elari NanoPhone C ارائه کرده است. این موبایل کوچک هم اکنون در هند عرضه می‌شود.سبک ترین گوشی جهان تنها 30 گرم وزن داردموبایل Elari NanoPhone C با 7.6 میلی‌متر ضخامت، 35.5 میلی‌متر پهنا و 94.4 میلی‌متر درازا، تنها 30 گرم وزن دارد. نانو فون سی به عنوان یک دستگاه همراه می‌تواند با یک گوشی هوشمند اندرویدی یا دستگاهی با سیستم عامل iOS جفت شده و به کاربر اجازه برقراری تماس دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند تا بیش از 1000 مخاطب را در خود ذخیره کرده و به عنوان یک دستگاه مستقل نیز مورد استفاده قرار بگیرد.صفحه نمایش TFT سبک ترین گوشی جهان، تنها 1 اینچ بوده و دارای رزولوشن 96 در 128 پیکسل است. این دستگاه از پردازنده MT6261D مدیاتک قدرت خود را به دست می‌آورد. 32 مگابایت رم و 32 مگابایت حافظه داخلی داشته و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 480 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. این ظرفیت از باتری به شما اجازه خواهد داد تا به مدت 4 ساعت به طور مستمر از آن استفاده کنید. نانو فون سی در حال حاضر در هند با قیمت 3940 روپیه قابل خریداری است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *