شناسه خبر: 11678 منتشر شده در مورخ: 1396/4/25 ساعت: 08:43 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  

روزنامه یکشنبه 25 تیر 1396

اشتغالزایی ۴۸۰۰۰ معلول توسط سازمان بهزیستی کشور - تاریخ رسمی مراسم تحلیف - ۱۵۰ اورژانس اجتماعی راه اندازی میشود - مرغوبترین عسل ایرانیست - افزایش قدرت ماهیچه ها با بلند کردن اجسام سنگین - توصیف دنیا برای نابینایان با اپلیکیشن جدید مایکروسافت - تیتراژ سریال «در جستجوی آرامش» با صدای معتمدی - آغاز اردوهای تیم ملی شنای نابینایان

روزنامه «ایران سپید»

یکشنبه 25 تیر 1396

21 شوال 1438

16 جولای 2017

سال بیست و یکم شماره 5617

صاحب امتیاز:

خبرگزاری جمهوری اسلامی      

مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی: تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

شماره انتشارات: 5-88548892

وبسایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

.........عناوین این شماره.......

اشتغالزایی ۴۸۰۰۰ معلول توسط سازمان بهزیستی کشور 2

تاریخ رسمی مراسم تحلیف 3

۱۵۰ اورژانس اجتماعی راه اندازی میشود 5

مرغوبترین عسل ایرانیست 7

افزایش قدرت ماهیچه ها با بلند کردن اجسام سنگین 9

توصیف دنیا برای نابینایان با اپلیکیشن جدید مایکروسافت 11

تیتراژ سریال «در جستجوی آرامش» با صدای معتمدی 13

آغاز اردوهای تیم ملی شنای نابینایان

حوادث

 

 

.......ویژه

* اشتغالزایی ۴۸۰۰۰ معلول توسط سازمان بهزیستی کشور

انوشیروان محسنی بندپی به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: پیشگیری از بروز و شیوع آسیبهای اجتماعی و معلولیت و توسعه غربالگری برای کاهش ناشنوایی و تنبلی چشم، از جمله راهبردهای اساسی است که سازمان بهزیستی در حال اجرای آنهاست. وی در ادامه به اقدامات انجام شده در جهت حمایت از معلولان اشاره کرد و افزود: در دو سه سال اخیر برای 48 هزار معلول شغل ایجاد شده و با همکاری بنیاد مستضعفان و وزارت کار، خانواده های دارای دو معلول به بالا نیز قرار است صاحب مسکن شوند. محسنی بندپی با اشاره به افزایش مستمری سه و چهار دهم درصدی مددجویان طی دو سه سال اخیر، گفت: بیش از 50 هزار مددجو در جشنواره قرآنی شرکت کرده اند و در دو سال اخیر بهزیستی بطور متوالی میزبان مسابقات قرآنی نابینایان جهان اسلام بوده است.

 

.......سیاسی

* تاریخ رسمی مراسم تحلیف

کاتب، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بر اساس تصمیم هیئت رئیسه مجلس مراسم تحلیف حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری از ساعت 17 الی 20 روز شنبه 14 مرداد ماه در خانه ملت برگزار میشود.

* علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد با توتال یک موضوع حاکمیتیست، ما بعد از برجام از ظرفیتهای اقتصادی پیش آمده استفاده نکردیم و این میتواند نقطه عطفی در مناسبات بخش انرژی ایران و اتحادیه اروپا باشد.

* علی محمد بیدارمغز، کارشناس ارشد تشریفات و روابط بین الملل با بیان این که برجام هماوردی ایران و آمریکا بود و حیثیت بین المللی ایران را ارتقا داد، گفت: هنر وزیر امور خارجه و دیپلماتهای برجسته ایران در مذاکرات برجام این بود که توانستند همه مؤلفه های قدرت ملی را در صحنه بین الملل به نمایش بگذارند.

* حمید بعیدینژاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن عصر جمعه با انتشار یادداشتی به مناسبت دومین سالگرد حصول توافق برجام تأکید کرد که حفظ برجام در گرو تعهد تمامی اعضا برای تحقق کامل مفاد آن است.

* علی تاجرنیا با بیان این که رویکرد اصلاحطلبان به دولت دوازدهم حمایت است نه سهمخواهی، گفت: دو سوم دولت یازدهم باید تغییر کند.

یک نماینده مجلس ششم تأکید کرد: سرنوشت چهار سال آینده نیز تا حدود بسیار زیادی به نوع عملکرد دولت دوازدهم بستگی دارد. اگر این دولت خوب عمل کند، میتواند موجب تمدید مدیریت اصلاحطلبان و اعتدالگرایان در دولت سیزدهم شود، ولی با کم کاری میتواند زمینه بازگشت عوامگرایانه را فراهم کند.

* ایرنا نوشت: سفارت امارات متحده عربی با انتشار یک فیلم تبلیغاتی در صفحه رسمی توئیتر خود، تلویزیون الجزیره قطر را حامی گروههای تروریستی همچون داعش و القاعده خواند.

 

 

.......اجتماعی

* ۱۵۰ اورژانس اجتماعی راه اندازی میشود

انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از هفته دیگر که هفته تأمین اجتماعی است، ۱۵۰ اورژانس اجتماعی با بکارگیری هزار و ۵۰۰ روانشناس و مددکار فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. وی افزود: هدف ما کنترل آسیبهای اجتماعی است و در تلاش هستیم با توانمند سازی در ایجاد اشتغال این کار را انجام دهیم، به طوری که برای اشتغال ۴۸ هزار معلول تا کنون اقدام کرده ایم.

* اعزام بیش از ۱۱ هزار زائر حج تمتع از استان تهران: مهران فرشید، مدیر کل حج و زیارت استان تهران با بیان این که امسال ۱۱ هزار و ۲۶۵ نفر از زائران استان تهران عازم سرزمین وحی میشوند، گفت: امسال حدود ۲۵ هزار نفر از زائران از فرودگاه حضرت امام (ره) عازم عربستان سعودی میشوند. نصیری از زائران درخواست کرد که در صورت امکان از بردن وسایل زینتی و گرانقیمت به عربستان سعودی خودداری کنند و در صورت داشتن پول و سایر زیورآلات، آن را در زمان موسم حج به هتل بسپارند. نصیری درباره نحوه استفاده از مچبندهای الکترونیکی گفت: در صورت گم شدن یا ایجاد مشکل برای زائران، کسانی که دارای گوشی هوشمند هستند میتوانند اطلاعات لازم را از مچبندهای الکترونیکی دریافت کنند.

* نصب درهای جدا کننده در ایستگاه شلوغ مترو: هابیل درویش، مدیر عامل متروی تهران در مورد آخرین وضعیت درهای پی اس تی جدا کننده گفت: به دلیل قیمت بالای درهای حائل و جدا کننده، تنها میتوان در برخی ایستگاههای خاص این درها را نصب کرد. وی افزود: اعضای شورای شهر مصوب کردند که این درهای حائل به طور آزمایشی در خط فرودگاه مهرآباد نصب شود. بر همین اساس جلسات مشترکی با شرکتهای تأمین کننده این درها برگزار کردیم. بررسیها نشان داد که هزینه نصب درهای جدا کننده در هر ایستگاه 10 میلیارد تومان است که به اعتبار سنگینی نیازمند است.

 

.......اقتصادی

* مرغوبترین عسل، ایرانیست

هوشنگ افروزان، عضو انجمن زنبور عسل و محقق بخش پژوهشهای زنبور عسل در مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور از وجود هفت میلیون کلنی زنبور عسل در ایران خبر داد. وی اظهار داشت: ایران به واسطه برخورداری از مراتع سرسبز و پوشیده، بویژه گیاهان دارویی مستعد برای توسعه پرورش زنبور عسل است.
افروزان با بیان این که عسل تولیدی در ایران از مرغوبیت بالایی برخوردار است، گفت: عسل ایرانی طرفداران زیادی در جهان دارد.

* احتمال کاهش نرخ سود بانکی به کمتر از ۱۵ درصد: بحث بر سر کاهش مجدد نرخ سود مصوب بانکی در شرایطی مطرح میشود که اغلب بانکها نرخ مصوب 15 درصد برای سپرده و 18 درصد برای تسهیلات را رعایت نمیکنند و مدتهاست نرخ سود سپرده به سطح 20 درصد و بیشتر رسیده است. محمدرضا حسینزاده، مدیر عامل بانک ملی با بیان این که قرار است نرخ سود بانکی به  تدریج کاهش یابد، گفت: پیشنهاد این است که نرخ سود سپرده به کمتر از ۱۵ درصد کاهش یابد. وی با بیان این که هدف ما همراهی با دولت در کاهش نرخ سود است، افزود: قرار است نرخ سود بانکی به تدریج کاهش یابد.

* مهندس ابو الفضل آبشت، مدیر ملی طرح حفاظت از تالابهای ایران تأکید کرد: تالابها تقریباً بیش از ۱۰ برابر جنگلها و بیش از ۲۰۰ برابر اراضی کشاورزی بازدهی اقتصادی دارند. آبشت با اشاره به کارکردها و خدمات تالابها از نظر اقتصادی، ادامه داد:  آمارهای اقتصاد محیط زیست نشان میدهند تالابها تقریباً بیش از ۱۰ برابر جنگلها و بیش از ۲۰۰ برابر اراضی کشاورزی بازدهی اقتصادی دارند.

* میانگین سن ناوگان هوایی ایران 24 سال است: در عرف بین المللی، همه این هواپیماها فرسوده محسوب شده و باید از رده خارج شوند. از 292 هواپیمای موجود شرکتهای هوایی در کشور، 120 فروند آن زمینگیر هستند.

 

.......بهداشت و سلامت

* افزایش قدرت ماهیچه ها با بلند کردن اجسام سنگین

دانشمندان دریافتند بلند کردن اجسام سنگین موجب افزایش قدرت ماهیچه ها میشود، چون در این وضعیت مغز سیگنالهای بیشتری به ماهیچه ها ارسال میکند. قدرت جسمی بیشتر و تمرینات ورزشی موجب کنترل بهتر ماهیچه ها از طریق سیستم عصبی خواهد شد. تمرین ورزشی با وزنه کم موجب بهبود ساختار توده بدنی شده و از وارد شدن فشار زیاد بر مفاصل پیشگیری میکند، اما اگر ورزشکار هستید و تلاش میکنید ماهیچه ها و بدنی قوی داشته باشید، تمرینات خود را با وزنه سنگین ادامه دهید. گفتنی است تقویت عضلات ساق پا با انجام حرکت ورزشی یکی از راههای کنترل آرتروز مفصل زانوست. برای این کار در حالت خوابیده با وزنه ای کوچک که به مچ پا میبندید، سعی کنید پا را بلند کرده و هر بار مدت بیشتری بالا نگه دارید.

* بدهی بیمه ها باعث بروز بحران دارویی در کشور: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با انتقاد از تأخیرهای طولانی در پرداخت بدهیها به سیستم درمانی کشور، نسبت به وجود بحران در حوزه داروهای تولید داخل هشدار داد. محمدنعیم امینیفرد در خصوص اظهارات مدیر کل نظارت بر داروی سازمان غذا و دارو مبنی بر این که به دلیل مشکل نقدینگی در ۵۳ قلم داروی داخلی بحران وجود دارد، گفت: تدارکات مالی تولید دارو باید به موقع انجام شود. نمیتوان منتظر ماند تا پس از اتمام موجودی، ثبت سفارش مواد اولیه آن صورت گیرد, عمده مشکلات حال حاضر در حوزه دارو، عدم تأمین مالی به موقع است. تا زمانی که بدهی وسیع و گسترده بیمارستانها به شرکتهای پخش و این مراکز به شرکتهای دارویی تعیین تکلیف نشود، شرایط به سمتی پیش خواهد رفت که چندین قلم دارویی در نزدیکی مرز بحران قرار بگیرند.

* گلواژه: اگر از کسی متنفری از قسمتی از خودت در او متنفری، چیزی که از ما نیست نمیتواند افکار ما را مغشوش کند. هرمان هسه

.......دانش و فناوری

* توصیف دنیا برای نابینایان با اپلیکیشن جدید مایکروسافت

مایکروسافت اپلیکیشنی ساخته که وقایع و صحنه های دنیای واقعی را برای نابینا توضیح میدهد. این اپلیکیشن به کمک هوش مصنوعی فعال شده و میتواند صورت دوستان فرد را شناسایی کند و احساسات آنان را حدس بزند. همچنین میتواند تابلوهای نوشتاری را با صدای بلند بخواند و حتی در آزمایشها توانست صحنه ها را برای کاربر خود توصیف کند، به عنوان مثال توانست دختر جوانی را شناسایی کند که در پارک بازی میکند. برای استفاده از آن کافی است که فرد دوربین موبایل خود را روشن کند و از طریق بلندگو اطلاعات را بشنود. این اپلیکیشن رایگان است و در حال حاضر فقط برای iOS عرضه میشود. البته در حال حاضر فقط کاربران ساکن کانادا، آمریکا، هند، هنگ کنگ، نیوزلند و سنگاپور میتوانند از این برنامه استفاده کنند.

* بالش ۲۹۹ دلاری برای شما لالایی میخواند! شرکت REM-FT از یک بالش ۲۹۹ دلاری رونمایی کرده که میتواند عادات خواب فرد را ردیابی کند، از خرخر کردن جلوگیری کند و حتی موسیقی لالایی برای کاربر پخش کند. این بالش که ZEEQ نام گرفته به تلفن هوشمند فرد، اپلیکیشنها و دستیارهای هوشمند خانگی مانند آلکسا متصل میشود. همچنین دستگاه به بلندگوهای بی سیم، میکروفون، موتور ایجاد لرزش و ژیروسکوپی مجهز است و فعالیتهای فرد را ردیابی میکند. جالب آن که این بالش با وجود فناوریهای مختلف، بسیار راحت است. با توجه به آن که بسیاری از افراد سعی میکنند هنگام خواب موبایلشان را از خود دور نگه دارند، سازندگان این دستگاه هوشمند روشی تازه برای ردیابی الگوهای خواب فرد بدون استفاده از موبایل طراحی کرده اند. بالش هوشمند علاوه بر قابلیت اتصال به موبایل و فناوریهای پوشیدنی، مجهز به یک دستگاه کنترل از راه دور کوچک است. این گجت با استفاده از حسگرهای سه بعدی حرکت و میتواند فعالیتهای فرد را طی شب رصد کند.

.......جعبه جادو

* تیتراژ سریال «در جستجوی آرامش» با صدای معتمدی

سریال «در جستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما میرود و بازپخش آن روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۹ است. تیتراژ این سریال را محمد معتمدی خوانده و بهزاد عبدی آهنگسازی آن را بر عهده داشته است. در این سریال که به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور ساخته میشود، بازیگرانی چون مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، پرویز فلاحیپور و حدیث میر امینی ایفای نقش میکنند.

* «سارقین روح» در ۵۶ قسمت ساخته میشود: سریال «سارقین روح» به نویسندگی هومان فاضل در حال نگارش است و در شبکه پنج سیما به تولید میرسد. گزینه های کارگردانی این سریال هنوز در حال بررسی هستند. این مجموعه تلویزیونی قرار است به تهیه کنندگی ابو الفضل صفری به تولید برسد. «سارقین روح» مضامینی اجتماعی دارد که فضایی امنیتی هم بر آنها حاکم است. به دلیل این موضوعات بخشهایی از این سریال قرار است در خارج از کشور تصویربرداری شود. تا کنون سیناپس هفت قسمت از «سارقین روح» نوشته شده است. این سریال هشت قصه را دنبال میکند که هر کدام از این قصه ها هفت قسمت را شامل میشوند و این سریال حدود ۵۶ قسمت خواهد بود.

* «نگی که نگفتی» نگاهی طنز به اتفاقات جدی دارد: «نگی که نگفتی» شنبه تا سه شنبه بعد از اخبار ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه دو میرود و قرار است نگاهی طنز به اتفاقات جدی داشته باشد. مجتبی احمدی، تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «نگی که نگفتی» درباره نحوه شکل گیری برنامه جدیدش گفت: به دنبال ایجاد لحظاتی مفرح از نوعی دیگر در یک برنامه بودیم و در واقع قرار بود دمای مخاطب را که روزی پر از کار و خستگی را پشت سر گذاشته، پایین بیاوریم و در واقع دقایقی او را از حال و احوال روزانه اش جدا کنیم و با خود همراه کنیم. احمدی افزود: برای این برنامه به دنبال اجرایی خاص، خوش ریتم و جذاب بودیم که با ژیلا صادقی صحبت شد و او با شنیدن فرمت برنامه از اجرا استقبال کرد تا به لطف مدیران شبکه دو، هماهنگیهای لازم ایجاد شود. کوروش معصومی به عنوان بازیگر طنز نیز در این برنامه با ما همراه است تا در آیتمهای طنز، موضوعات برنامه را در ساختاری نمایشی پیش ببرند. مرتضی علیآبادی در بخش گزارش و گفتگو با اهالی ورزش و هنر با ما همکاری دارد و به احتمال زیاد به زودی هنرمندان جدیدی نیز به جمع ما خواهند پیوست. تهیه کننده برنامه «نگی که نگفتی» در پایان گفت: از هفته آتی تغییراتی در دکور، تیتراژ و... خواهیم داشت که حتماً بر زیبایی شناسی برنامه در نظر مخاطب تأثیر خواهد گذاشت. با گذشت چند برنامه ویدئو و تصاویر بسیار زیبایی از سوی مخاطبان برنامه به صفحات مجازی برنامه ارسال شده که گروه تدوین این روزها مشغول آماده سازی آنها جهت پخش است.

.......ورزشی

* آغاز اردوهای تیم ملی شنای نابینایان

مرحله نخست اردوی متمرکز تیم ملی شنای نابینایان و کمبینایان در رده سنی نوجوانان و جوانان از روز اول مرداد آغاز میشود. در این اردو که شناگران خود را جهت حضور در مسابقات پاراآسیایی جوانان در امارات آماده میکنند، تا پنجم مرداد ادامه دارد و در استخر 25 متر برگزار میشود. با توجه به تغییرات صورت گرفته در این رده سنی، هفت نفر به اردوی آمادگی دعوت شده اند. علیرضا امیری از مازندران، ابو الفضل قاسمی و محمد شیخ علیشاهی از یزد، علی خالدی و علی گلپیچزاده از فارس، امیرحسین سعادتی از خراسان رضوی و رادین جعفری از البرز، شناگران دعوت شده به این اردو هستند. حمید شریفیان به عنوان سرمربی و سلمان هاشمی، کاظم باغستانی، احمد رستاد و محمد اسماعیل فرحبخش به عنوان مربیان استانی تمرینات ملی پوشان را تحت نظر دارند. بازیهای پاراآسیایی جوانان، آذر ماه امسال در کشور امارات برگزار خواهد شد.

* جواد حردانی ایران را صاحب مدال نقره کرد: هشتمین دوره مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان، با حضور ۱۳۰۰ ورزشکار پارا دو و میدانی از یکصد کشور جهان در استادیوم المپیک لندن گشایش یافت. جواد حردانی، ملیپوش پرتاب وزنه کشورمان نخستین نماینده کاروان بیست نفره ایران بود که به مصاف حریفان خود رفت. حردانی در 6 پرتاب خود به ترتیب با ۱۲ متر و ۵۰ سانتیمتر، 1۳.۲۹، ۱۳.۳۶، ۱۳.۳۱، ۱۴.۱۳ و ۱۳.۸0 موفق شد پس از کامرون کرامبی، پرتابگر استرالیایی که با رکورد ۱۵ متر و ۹۵ سانتیمتر به قهرمانی رسید، به مدال نقره مسابقات پرتاب وزنه قهرمانی جهان دست یابد. پس از او ویکتور اسوانسون از سوئد نیز با ۱۳ متر و ۶۳ سانتیمتر در جایگاه سوم قرار گرفت. مسابقات قهرمانی پارا دو و میدانی جهان عصر جمعه با سخنرانی شهردار لندن و یک دقیقه سکوت برای ورزشکار اماراتی که دو روز قبل حین تمرین با اصابت لوله فلزی به سرش جان خود را از دست داد، آغاز شد.

.......حوادث

* داغ قتل «آتنا» تشدید شد؛ با قاتل «قتلهای سریالی» مواجهیم

اهالی پارسآباد که روز پنجشنبه، پس از سپری شدن سه هفته همراه با اضطراب و نگرانی، به سوگ آتنا اصلانی، دختربچه گم شده در آخرین روزهای خرداد ماه نشسته و با گرد آمدن در خیابانهای شهر و سر دادن شعارهایی، خواستار مجازات سریع و قاطع قاتل وی شده بودند، حالا قاتل یکی دیگر از همشهریانشان را هم شناخته اند؛ مرد رنگرز 42 ساله نه تنها آتنا را به قتل رسانده، که سالها پیشتر، جان یکی دیگر از اهالی شهر را هم گرفته است. سید عبد الله طباطبائی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارسآباد گفت: قاتل آتنا اصلانی به دومین قتل خود اعتراف کرده و بررسیهای انجام یافته در ارتباط با پرونده این قاتل، این موضوع را مشخص کرده که ما با یک قاتل سریالی مواجه هستیم. وی که در جمع خبرنگاران سخن میگفت، با بیان این مطلب افزود: با اظهارات متهم مشخص شد که جسدی که دو سال پیش در کنار روستای مجیدآباد پیدا شده بود نیز توسط این شخص به قتل رسیده بوده است که در طی بازجوییهای انجام یافته به این جرم نیز اعتراف کرد و این موارد، احتمال این که ارتکاب جرم این شخص باز هم وجود داشته باشد را نشان میدهد. گفته میشود ١٥ سال قبل اسماعیل با مردی درگیری داشته است که هرچند پرونده اش تحت عنوان درگیری در کلانتری ثبت شد، اما علت اصلی این دعوا کودک آزاری بوده است. یکی از نزدیکان اسماعیل در این باره به خبرنگار ما گفت: ١٥ سال قبل از خانه پدری اسماعیل صدای دعوا و درگیری بلند شد. مأموران آمدند و دعوا تمام شد. شخصی که به اسماعیل حمله کرده و او را کتک زده بود، اصلاً در کلانتری مطرح نکرد که چرا این کار را کرده است، اما بعدها گفتند دختربچه ای در حال عبور از خیابان بوده که اسماعیل او را به خانه برده و قصد آزارش را داشته است که دختربچه جیغ کشیده و سر و صدا و فرار کرده  است. پدر دختر هم سر این موضوع با اسماعیل درگیر شده، اما به خاطر حفظ آبروی فرزندش درباره علت درگیری چیزی به مأموران نگفته و شکایتی هم نکرده است. چند روز بعد از این مسأله بود که متوجه شدیم همسر اسماعیل درخواست طلاق کرده است و بعد هم از شوهرش جدا شد.

* مرگ هولناک یک زن در آسانسور بیمارستان: زن ۴۱ ساله به دنبال سقوط آسانسور بیمارستان مسیح دانشوری به طرز هولناکی جان باخت. مدیر روابط عمومی بیمارستان با اشاره به حادثه جان باختن همراه یک بیمار گفت: این حادثه روز پنجشنبه رخ داد و فرد حادثه دیده که بشدت از ناحیه دست، پا و سر دچار آسیب شده بود، به اتاق عمل منتقل شد، اما تلاش ۶ ساعته تیم پزشکی برای نجاتش بدون نتیجه ماند. این حادثه در حالی به وقوع پیوسته که آسانسور استاندارد بوده و ماهانه بررسیهای لازم در این زمینه صورت گرفته است. فرد حادثه دیده همراه بیمار بوده که گویا برای دریافت جواب آزمایش به بیمارستان مراجعه کرده، اما متأسفانه قربانی این حادثه دلخراش شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *