شناسه خبر: 1128 منتشر شده در مورخ: 1392/9/10 ساعت: 11:34 گروه: اقتصادی  
دو هزار میلیارد تومان به طرح راه آهن چابهار - زاهدان اختصاص یافت

دو هزار میلیارد تومان به طرح راه آهن چابهار - زاهدان اختصاص یافت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای عملیات ساخت راه آهن چابهار - زاهدان اختصاص یافت.

ˈعلی اوسط هاشمیˈ روز یکشنبه در دیدار با اعضاء خانه کارگر سیستان و بلوچستان در زاهدان افزود: با تخصیص این اعتبار عملیات ساخت خط ریلی چابهار - ایرانشهر - زاهدان سرعت گرفته و پس از اتمام گام مهمی در توسعه ترانزیت برداشته می شود.

وی صدور مجوز استخدام هزار نفر از نیروهای بومی در نیروی انتظامی را از دیگر عنایت ویژه دولت در سه روز اخیر ذکر کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین گفت: دولت به مردم این استان بدهکار است لذا باید در کوتاه زمان آن را پرداخت کند و توازن منطقه ای را شکل دهد، فاصله این استان با مرکز کشور نباید عاملی برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه آن باشد.

اوسط هاشمی اظهار داشت: جای تاسف است استانی با آن همه پیشینه فرهنگی غنی، زبان، پوشش، خلق و رفتار خوب مردم و عشق آنان به وطن فاقد سینما، سالن تئاتر و خانه های فرهنگ باشد، این محرومیت نیست بلکه کم توجهی بوده است.

وی افزود: سهم فرهنگ سیستان و بلوچستان را در فرهنگ ملی باید ارتقاء دهیم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید مطالبات فرهنگی این استان را پرداخت کند.

او با اشاره به توانمندیها و ظرفیتهای گوناگون سیستان و بلوچستان در بخشهای مختلف بیان کرد: مشارکت عمومی در شکوفا کردن این توانمندیها باید افزایش یابد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *