شناسه خبر: 1108 منتشر شده در مورخ: 1392/9/9 ساعت: 11:00 گروه: حوادث  
مرگ دردناک پسر 6 ساله در اتاق وحشت

مرگ دردناک پسر 6 ساله در اتاق وحشت

پسربچه 6 ساله‌ای در فیلادلفیا در اثر شکنجه‌های هولناک پدر و مادر سنگدلش در وضعیت رقت‌انگیزی تسلیم مرگ شد.

این زوج بی‌رحم، پسربچه خردسال را بدون هیچ‌گونه امکانات رفاهی و تنها با یک تشک با لایه پلاستیکی در اتاقی زندانی کرده بودند و حتی اجازه دستشویی رفتن نیز به او نمی‌دادند.

 این پسر 6 ساله در اثر شکنجه‌ها به وزن یک کودک 2 ساله درآمده بود و در زمان مرگ آثار کبودی و جراحات هولناکی روی بدنش دیده می‌شد.قاضی پرونده که از شنیدن اظهارات تکان‌دهنده این پدر و مادر و دیدن تصاویر دردناک جسد کودک خردسال تحت تأثیر قرار گرفته بود، این جنایت را یکی از هولناک‌ترین تجربیات حرفه‌ای‌اش دانست.

 مجازات این زوج بین 30 تا 60 سال زندان تعیین خواهد شد.مادربزرگ این پسر کوچولو با حضور در دادگاه گفت: «به نظر من این دو تن باید با دیدن هر روزه تصاویر نوه بیچاره‌ام در سلول زندان عذاب بکشند.»

دادستان ویژه پرونده نیز از این پیشنهاد استقبال کرده و از دادگاه خواست تصاویر مختلف قبل و بعد از شکنجه شدن این کودک را در سلول‌های این زن و شوهر نصب کنند و با این تصاویر لباسی برای آن‌ها بدوزند و زن و شوهر را در ملأعام ببرند تا همه از وحشیگری‌شان آگاه شوند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *