شناسه خبر: 11028 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 ساعت: 11:52 گروه: اجتماعی  
بوستانی ویژه کودکان دارای معلولیت

بوستانی ویژه کودکان دارای معلولیت

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 3 گفت:با همسطح سازی بوستان شریعتی، دسترسی توان یابان به این بوستان از هشت نقطه امکان پذیر شده است به طوری که هرگونه مانعی که باعث مختل شدن در تردد این افراد می شود مانند پل ها، پله ها و .... حذف شده است.

به گزارش ایران سپیدسعید احمدیانی با بیان اینکه بوستان شریعتی به بوستان توان یابان تبدیل می شود گفت: با همسطح سازی بوستان شریعتی، دسترسی توان یابان به این بوستان از  هشت نقطه امکان پذیر شده است به طوری که هرگونه مانعی که باعث مختل شدن در تردد این افراد می شود مانند پل ها، پله ها و .... حذف شده است.

وی افزود: اجرای رمپ های استاندارد، ترمیم کفپوش ها، سنگ های شکسته، نصب نیمکت های ویژه توان یابان و ... در این بوستان اجرا و نصب شد.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: بوستان شریعتی با مساحتی بالغ بر 5/2 هکتار، حدود 8 هزار متر مربع معبر دارد،  که از این مقدار حدود 4هزار و 500 مترمربع نیاز به معبر سازی ویژه این قشر از جامعه دارد.
احمدیانی ابراز کرد: ساختمانی در دو طبقه به مساحت 350 متر مربع در بوستان شریعتی جهت استفاده خدماتی و درمانی احداث شده است .  
وی اظهار کرد: زمین بازی ویژه کودکان و بزرگسالان مجهز به دستگاه های ورزشی و بازی جهت استفاده توان یابان در مساحتی بالغ بر یک هزار متر مربع راه اندازی شده است.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 3 گفت: سرویس  بهداشتی موجود در پارک نیز برای  توان یابان  اصلاح و بازسازی شده است.
وی افزود: تابلوگذاری برای ایمنی و مناسب سازی کتابخانه بوستان جهت استفاده معلولان و جنبازان  نیز انجام شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *