شناسه خبر: 10980 منتشر شده در مورخ: 1395/12/9 ساعت: 09:57 گروه: اجتماعی  
خانه معلولان تهرانی در سال 96 مناسب سازی می شود

خانه معلولان تهرانی در سال 96 مناسب سازی می شود

اسدی معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران از مناسب سازی منازل تمامی معلولان استان تهران در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش ایران سپید محمدرضا اسدی با اشاره به موضوع مناسب سازی معابر استان تهران جهت تردد معلولان، اظهار کرد: علی رغم پیگیری ها و اقدامات انجام شده از سوی شهرداران هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم. در بحث مناسب سازی، جلساتی با حضور استاندار تهران و سایر دستگاه ها برگزار شده است و تأکید ویژه ای بر انجام وظایف هر سازمان و دستگاه شده است.

سازمان بهزیستی هیچ وظیفه ای را در بحث مناسب سازی معابر ندارد

اسدی، گفت: سازمان بهزیستی هیچ وظیفه ای را در بحث مناسب سازی معابر ندارد و این کار به عهده شهرداری است و بهزیستی تنها در بحث مناسب سازی منازل مددجویان وظیفه دارد.

مناسب سازی تمامی منازل مددجویان

معاون توانبشخی بهزیستی استان تهران ادامه داد: در حال حاضر در رابطه با مناسب سازی منازل مددجویان اقدامات خوبی صورت گرفته است و بنا داریم در این زمینه از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.

وی ادامه داد: یکی از الویت های سازمان بهزیستی استان تهران در سال ۹۶ مناسب سازی تمامی منازل مددجویان است که در این زمینه به دنبال فراهم کردن شرایط هستیم.

عدم مناسب سازی ایستگاه های مترو

اسدی افزود: یکی دیگر از مشکلات معلولان، عدم مناسب سازی ایستگاه های مترو است به طوری که تعداد اندکی از ایستگاه های مترو و بی آر تی مناسب سازی شده اند که البته شهرداری وعده داده این موارد را پیگیری کند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران ادامه داد: طبق اعلام شهرداری در سال جاری مبلغ ۱۰ میلیارد تومان جهت مناسب سازی معابر هزینه شده است که این رقم در قبال تعداد معلولان در شهر بسیار ناچیز است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *