شناسه خبر: 10841 منتشر شده در مورخ: 1395/11/9 ساعت: 10:37 گروه: اجتماعی  
نگاه ویژه به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در برنامه ششم توسعه

نگاه ویژه به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در برنامه ششم توسعه

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه نگاهی ویژه به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی صورت گرفته است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر علی محمد مرادی در دومین نشست علمی کاربردی مدیران ارشد بهزیستی سراسرکشور که با موضوع سلامت اجتماعی در برنامه ششم توسعه در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه حمایت از محرومان انفاق محسوب می شود، گفت: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه  توجه خاصی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شده است.

علی محمد مرادی بیان کرد: انجمن معلولان باران که در شهرستان قروه ایجاد شده، با استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی تاکنون برای ۱۰۲ نفر اشتغالزایی کرده است برای توسعه وایجاد اشتغال های بیشتر نیازمند توجه مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ مددجو عضو انجمن مذکور هستند، ادامه داد: ۵ هزار مترمربع برای ایجاد مرکز معلولین اهدا شده که نیاز به تخصیص اعتباراتی برای احداث آن در این شهرستان داریم.

وی تعداد پرونده های پشت نوبتی بهزیستی در این دوشهرستان را ۱۵۰ پرونده خواند و بیان کرد: ساختمان مرکز نگهداری از معلولان وینسار در حال حاضر  ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن نیاز به منابع مالی دارند و امیدواریم دولت در این راستا آنها را حمایت کند.

نمایندگان مردم شهرستان های مریوان وسروآباد و سقز و بانه هم در این نشست بر افزایش میزان سرانه افراد تحت پوشش بهزیستی و افزایش امکانات رفاهی این افراد و ایجاد مراکز توانبخشی در این شهرستان ها و راه اندازی تعاونی مددجویان بهزیستی تاکید کردند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *