شناسه خبر: 10703 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 ساعت: 10:25 گروه: اجتماعی  
نظم بخشی و هوشمند سازی تردد معلولان در شهرها را تسهیل می کند

نظم بخشی و هوشمند سازی تردد معلولان در شهرها را تسهیل می کند

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه 6 گفت:طی بازدید متر به متر منطقه ، تمام نقاطی را که طی آن خطوط عابر پیاده به بن بست می رسید، شناسایی و 500 نقطه نامناسب ترافیکی تشخیص داده شد که مناسب سازی تمام این نقاط در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایران سپید به نقل از میزان ولی مسگری نجاتی با بیان اینکه تسهیل درتردد معلولان وجانبازان و تامین رفاه آنها از جمله اولویت های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است گفت: با توجه به اینکه در برخی معابر، معلولین امکان استفاده از امکانات شهری را ندارند مناسب سازی معابر قلب تهران در دستور کار قرار گرفته است.

نجاتی با اشاره به اینکه برخی معابر قلب تهران با  احداث شیب راه توسط کفپوش و مصالح ساختمانی، یا نصب پل بر روی انهار بین معابر پیاده و سواره مناسب سازی می شوند، ادامه داد: اجرای طرح مناسب سازی کلیه معابر منطقه به منظور تسهیل در عبور و مرور افراد دارای معلولیت تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از مناسب سازی ایستگاه های بی آرتی موجود در منطقه خبر داد و بیان کرد: کلیه ایستگاه ها جهت عبور و مرور معلولان مناسب سازی شده و هیچ مشکلی برای تردد معلولان و جانبازان وجود ندارد

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *