شناسه خبر: 10676 منتشر شده در مورخ: 1395/10/8 ساعت: 11:47 گروه: اجتماعی  
ناوگان حمل و نقل معلولان و جانبازان با خرید 50 ون مناسب سازی شد

ناوگان حمل و نقل معلولان و جانبازان با خرید 50 ون مناسب سازی شد

مدیر سامانه معولان و جانبازان شرکت واحد اتوبوسرانی از تقویت این ناوگان با خرید 50دستگاه ون خبر داد.

به گزارش ایران سپید سعید زارع درباره سامانه ناوگان جابجایی معلولان و جانبازان شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه 62 دستگاه ون و همچنین 744 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای جابجایی رایگان دانش آموزان معلول استفاده می‌شود، گفت: این ناوگان وظیفه جابجایی دانش آموزان مدارس استثنایی و همچنین معلولان عضو انجمن‌های خاص را بر عهده دارند.


وی با بیان اینکه وظیفه جابجایی 6000 دانش آموز با این ناوگان بر عهده شهرداری تهران است، ادامه داد: با اینکه سعی خود را می‌کنیم تا به نحو احسن جابجایی معلولان را انجام دهیم اما با توجه به کمبود ظرفیت نیازمند افزایش ناوگان هستیم.

زارع افزود: در هفته معلولان قرار شد که 50 دستگاه ون دیگر خریداری شود اما خودروسازان داخلی چنین محصولی ندارند و حتما باید خرید خارجی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سرویس ویژه معلولان شهرداری تهران در 25 مسیر فعالیت می‌کند گفت: 180 سمن در حوزه سالمندان، معلولان و ... از خدمات شهرداری استفاده می‌کنند.

زارع با اشاره به اینکه سامانه معلولان و جانبازان در حال حاضر3000 عضو دارد، اظهار کرد: شماره تلفن 6305 آماده پذیرش و درخواست های این جانبازان است. ناگفته نماند در حال حاضر 102 نفر از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی در سامانه معلولان وجانبازان به این قشر خدمات دهی می‌کنند .

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *