شناسه خبر: 10576 منتشر شده در مورخ: 1395/9/21 ساعت: 11:17 گروه: ورزشی  
نتایج مسابقات قهرمانی کشور گلبال آقایان

نتایج مسابقات قهرمانی کشور گلبال آقایان

پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور گلبال در بخش آقایان که با حضور 26 استان در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد، در دسته جات مختلف به پایان رسید و تیمهای برتر معرفی شدند.

به گزارش ایران سپید در رقابتهای دسته سه، در مرحله نیمه نهایی، توابع تهران به مصاف چهارمحال و بختیاری رفت و با نتیجه 11 بر 1 به پیروزی رسید و به فینال راه یافت. آذربایجان غربی نیز 13 بر 3 آذربایجان شرقی را مغلوب کرد و فینالیست شد. در دیدار رده بندی، آذربایجان شرقی 12 بر 2 چهارمحال و بختیاری را شکست داد و عنوان سوم را از آن خود کرد. در دیدار نهایی نیز آذربایجان غربی با نتیجه 9 بر 6 توابع تهران را شکست داد و قهرمان شد. دو تیم آذربایجان غربی و توابع تهران به مسابقات دسته دوم در سال آینده صعود کردند. مسابقات این دسته که در ابتدا قرار بود با حضور 14 تیم برگزار شود، در غیبت سه تیم بوشهر، سیستان و بلوچستان و سمنان با حضور 11 تیم برگزار شد. در مسابقات نیمه نهایی دسته دو، مازندران با نتیجه 9 بر 5 گلستان را شکست داد و یزد نیز 9 بر 5 از سد کرمانشاه گذشت. در دیدار رده بندی، گلستان با نتیجه 13 بر 7 بر کرمانشاه غلبه کرد و سوم شد. یزد نیز 9 بر 5 مازندران را مغلوب کرد و قهرمان شد. هر دو تیم فینالیست به مسابقات دسته اول در سال آینده صعود کردند. مسابقات این دسته با غیبت کردستان، با حضور هفت تیم برگزار شد. اما در رقابتهای دسته اول که با حضور هشت تیم برگزار شد، در مرحله نیمه نهایی همدان 7 بر 6 اصفهان را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. تهران نیز 9 بر 6 بر خوزستان غلبه کرد و فینالیست شد. در دیدار رده بندی، خوزستان با نتیجه 16 بر 6 در مقابل اصفهان به پیروزی رسید و عنوان سوم را از آن خود کرد. دیدار نهایی نیز میان همدان و تهران برگزار شد که تیم همدان موفق شد با نتیجه 8 بر 5 تهران را شکست دهد و بر بام گلبال ایران بایستد.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *